Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Mijn vraag is eigenlijk meteen, is de betaalde versie zoveel beter dan de gratis?
En wat zien jullie als echte voordelen van de betaalde versie?
_Mirjam schreef:Ik heb de gratis versie, maar zonder reclames en met onbeperkte hartjes. Dat was vroeger heel makkelijk te krijgen door in een schoolklas te gaan zitten (kan je zelf aanmaken) Geen idee of dat nu nog zo werkt.
Met de negatieve ontwikkelingen van de laatste jaren, vind ik het in ieder geval echt geen abonnement meer waard. Het is nu meer een spel geworden dan een echte hulp om talen te leren, zonder uitleg of feedback.
pluisje88 schreef:Als je een groepje vindt dan is het amper 23,- voor een heel jaar. Sorry hoor maar de makers hiervan moeten toch ook eten? Er is zeker voldoende kennis en content om 23 euro per jaar voor te betalen….
pluisje88 schreef:Je zoekt gewoon een aantal mensen bij elkaar. Dan sluit je een familie abbonoment af en voeg je die mensen toe aan je familie abbonoment. Dan kun je het jaar tarief samen betalen en ben je een stuk goedkoper uit. Uit m’n hoofd kunnen er Max 6 mensen in.
Coco4life schreef:_Mirjam schreef:Ik heb de gratis versie, maar zonder reclames en met onbeperkte hartjes. Dat was vroeger heel makkelijk te krijgen door in een schoolklas te gaan zitten (kan je zelf aanmaken) Geen idee of dat nu nog zo werkt.
Met de negatieve ontwikkelingen van de laatste jaren, vind ik het in ieder geval echt geen abonnement meer waard. Het is nu meer een spel geworden dan een echte hulp om talen te leren, zonder uitleg of feedback.
Wat bedoel je?