FlameHorse schreef:Voor Vwo/havo staat dat inderdaad in de Binas. Mavo heeft geen binas volgens mij?
Mavo heeft een Binas, we hebben alleen een hele dunne waar niet zo heel veel instaat
een beetje scheikunde en natuurkunde.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig kan ik nog schrijven haha. Ben wel erg zenuwachtig.
.
ik ben zo zenuwachtig. Niet in een hele slechte manier, maar wel zo'n zenuwachtige kriebel in mijn buik en ik kan al een paar dagen niet zo goed in slaap vallen.
Kairos schreef:GR is opgeladen, maar gooi hem er vannacht toch nog eens aan, just to be sure.
Heeft iemand een idee of je een plastic bakje (doorzichtig) mag meenemen zonder deksel om je pennen in te doen? Anders gaan er gegarandeerd dingen vallen tbh
. Had niks anders. deksel schreef:Kairos schreef:GR is opgeladen, maar gooi hem er vannacht toch nog eens aan, just to be sure.
Heeft iemand een idee of je een plastic bakje (doorzichtig) mag meenemen zonder deksel om je pennen in te doen? Anders gaan er gegarandeerd dingen vallen tbh
Vast wel joh. Ik heb het in een zakje gedaan waar normaal fruit en zo in zit. Had niks anders.
yvettt02 schreef:Alles wat doorzichtig is mag. Denk daar ook goed aan als je wat te drinken mee neemt, is de fles niet doorzichtig, dan mag ie niet mee.
Zijn jullie ook al zo gestrest? Ik heb morgen scheikunde en dat vind ik eigenlijk heel makkelijk, maar krijg nu al geen eten meer weg
Pulk ik het etiket wel van het plastic flesje water af
Kairos schreef:yvettt02 schreef:Alles wat doorzichtig is mag. Denk daar ook goed aan als je wat te drinken mee neemt, is de fles niet doorzichtig, dan mag ie niet mee.
Zijn jullie ook al zo gestrest? Ik heb morgen scheikunde en dat vind ik eigenlijk heel makkelijk, maar krijg nu al geen eten meer weg
Dus een dopper had helemaal niet gemogen? Blij dat ik die dan niet heb gekocht tbhPulk ik het etiket wel van het plastic flesje water af
ik neem geen eten mee, alleen een flesje water om even wat te drinken vóór de examens. Ik hoop dat ik niks vergeet, maar ik denk van niet. Voor biologie hebben we alleen maar een potlood, pen (en een reserve) en rekenmachine nodig als het goed is.
(ik mag dat bij mijn examens gebruiken als uitzondering).