Vandaag eerst een Frans luistertoets, daarna Engels schrijftoets en daarna Duits spreekvaardigheid. Nou dat zorgt voor de nodige verwarring kan ik je vertellen. Bij Duits wilde ik de hele tijd Engels gaan praten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus al met al ging de toetsweek wel goed. NoorW schreef:Ondanks mijn ziekte van Pfeiffer (jaja hartstikke fijn om dat in je examenjaar erbij te hebben...), heb ik een 8,7 voor natuurkunde, een 8,4 voor wiskunde, een 8,4 en een 8,3 voor theoretische toetsen van muziek, een 8,4 voor biologie en een 8,2 voor mijn scheikunde practicum gehaaldDus al met al ging de toetsweek wel goed.
Knap hoor en zeker met die rottige ziekte van Pfeiffer!
NoorW schreef:Ondanks mijn ziekte van Pfeiffer (jaja hartstikke fijn om dat in je examenjaar erbij te hebben...), heb ik een 8,7 voor natuurkunde, een 8,4 voor wiskunde, een 8,4 en een 8,3 voor theoretische toetsen van muziek, een 8,4 voor biologie en een 8,2 voor mijn scheikunde practicum gehaaldDus al met al ging de toetsweek wel goed.
En vrijdag heb ik mijn mondeling Nederlands, ik ben zo zenuwachtig ervoor... 
Ik zit gelukkig boven dat gemiddelde met minstens een 5.0, kan alleen hoger worden dus dat hopen we maar
De laatste opdrachten van de toets zijn zelfs geschrapt omdat de leraren die niet eens snapten
Volgensmij gaat er ergens iets mis maarokee
beetje apart indd zulke toetsen 

Susan88 schreef:Ja, het jaar gaat echt snel.
Wij moeten voor Nederlands 15 boeken (4 <1940, 4 1940-1990, 5 >1990, 2 vrij) en 8 boeken voor Engels (waarvan 1 oude zoals Dickens of Shakespeare).
Hier ook al veel goede cijfers binnen van de toetsweek. Waarschijnlijk ga ik Finish up herkansen. We moesten 50 pagina's (ong 25 woordjes/pagina) leren. De toets was de laatste dag van de toetsweek
).
kimberley23 schreef:Ja ik heb op me mobiel zo'n datum aftel app staan en dat komt ook steeds dichterbij, begin nu al een beetje bang te worden zeker als je beseft dat het deze periode echt nog chaos wordt!
Moet nog 2 cijfers terug en dan hebben we ook alles weer binnen![]()
Moeten jullie ook zoveel boeken lezen?
Ik 12 voor nederlands, 3 voor duits en 4 voor engels
CastaMickey schreef:kimberley23 schreef:Ja ik heb op me mobiel zo'n datum aftel app staan en dat komt ook steeds dichterbij, begin nu al een beetje bang te worden zeker als je beseft dat het deze periode echt nog chaos wordt!
Moet nog 2 cijfers terug en dan hebben we ook alles weer binnen![]()
Moeten jullie ook zoveel boeken lezen?
Ik 12 voor nederlands, 3 voor duits en 4 voor engels
Komkom, VWO![]()
Zet dat maar niet in je Nederlands examen
7,8 voor Wiskunde en Latijn en een 9,5 voor M&O.