Helaas niet als paravet maar als productiemedewerker in een bedrijf dan grond en gewas analyses doet om rendement te verhogen bij boeren. T betaald goed (en dat is vooral van belang met onze dure kat...) en ondertussen geeft en de ruimte om verder te zoeken naar een baan als paravet
Het is iig werk en als het maar wel verdient, dan is dat prima toch. Ik werk zelf al 10 jaar niet meer als paraveterinair, maar heb er wel 7,5 jaar in gewerkt voordat ik eruit stapte. Be nog steeds blij met mijn baan.
Mijn beestjes gaan altijd goed volgens mij Hoewel, laatst de hond moeten laxeren omdat hij een bot bijna in één keer had opgegeten en niet meer kon poepen.
Ik ben nu sinds juli werkzaam bij mijn praktijk en het blijft super leuk!
OK doe ik ook niet, hebben we ook een vast iemand voor. Heb wel een keer geholpen, maar vind het een beetje saai. De anesthesie wordt gedaan door een dierenarts. Dus je bent er puur om te poetsen en spulletjes aan te geven. En helpen paard te verdoven en te takelen
Ik heb een vraagje Mijn ouder hebben een oude kat van uit mijn hoofd nu 16. beestje heeft het altijd al moeilijk gehad vanaf haar vijfde al halfjaarlijks een prednisolon spuit en ondersteunende pillen als het erg werd (vis allergie,vlooienallergie en elk wondje wat ze ook maar krijgt likt ze open tot het compleet ontsteekt. Sinds kort ook dat als ze in slaap valt ook echt helemaal comateus ligt te slapen tot ze ergens vanaf valt ) Het is nu allemaal steeds erger geworden maar ze voelt zich nog goed in haar vel. Alleen blijft ze maar afvallen ze heeft onbeperkt toegang tot brokken en water en sochtends en savonds krijgt ze natvoer erbij van de dierenarts voor dieren die moeten aansterken na operatie( kan zo even niet op de naam komen.) Wat is nu wijsheid om te doen mijn ouders willen haar zolang ze zich nog goed voelt en buiten speelt laten lopen maar zo mager als ze is kan dat natuurlijk niet lang goed gaan. Iemand een tip om haar weer aan te laten komen?
Eetlust heeft ze genoeg dat is het vreemde er aan ook denk dat ze zo ongeveer een hele bak brokken leeg eet op een dag. De dierenarts zei al wisselen van brok waar misschien meer in zit maar dit is de enige brok die er bij haar niet per direct uit komt en ze heeft het er lang super op gedaan. Dus ik zit een beetje met mijn handen in het haar zeg maar het is altijd mijn zorgenkindje geweest en vind het moeilijk als ze nou mentaal klaar was dan was de keus simpel geweest maar je merkt aan alles aan haar dat ze nog niet klaar is.