)...Hier morgen ook 1e schooldag, vandaag al mn huiswerk gehad, en gemaakt, een persoonlijk formulier
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)...
terwijl ik wel ongeveer 3 uur moet reizen in totaal 
Het stuk met de trein van Groningen naar Leeuwarden betaal ik dus nog wel apart, helaas. Daar wilde ik dus een abonnement voor. 
PeerAppel schreef:Er is wel iets, maar domme drol ik begint daar nu pas aan. Dacht ah simpel netabonnementje die ik vandaag koop en morgenochtend ophaal op het CS, zo digitaal zeg maar.
Je kunt wel een treinabonnement kopen maar dat is dan zeg maar een soort van zichtkaart die je laat zien bij controles en het duurt 7 dagen om die binnen te krijgen dus dan mis je een week en we hebben berekend dat het dan voordeliger is om geen abo meer te nemen. Nu heb ik dus voor het stuk van mijn huis naar CS Groningen een abo en voor onbeperkt reizen in Leeuwarden ook een. Wel super fijn want die was maar €30 en dat vind ik erg netjes! Alle stadsbussen in Lwd en onbeperkt. Helemaal mooi!Het stuk met de trein van Groningen naar Leeuwarden betaal ik dus nog wel apart, helaas. Daar wilde ik dus een abonnement voor.
ik moet nog steeds een pasfoto ervoor laten maken.
en nieuwe klas, nieuwe school, nieuw vervoer, alles is zo nieuw, maar dat is juist ook wel erg leuk hoop ik
en dan te laat komen omdat je het lokaal niet kon vinden..