Op school gaat alles prima.
Helaas loop ik wel met krukken, dus dat is minder.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
snugger kind!
Had een 8,4 en een 6,9 voor Engels! (Booktest en Readingtest). Voor Engels zijn wij nu ook bezig met 'Romeo and Juliet' instuderen, mijn mentoor heeft al sinds vorig jaar plannen om het stuk door onze klas te laten opvoeren rond Valentijnsdag. Super leuk! 
een week na de vakantie nog les met herhalen etc, daarna pww 
wis b of d is me veel te veel werk
xPabloBokt schreef:Pfff.. net zo'n 3 uur gewerkt aan een samenvatting voor een clip van het mondiale klimaatsysteem. Filmpje zelf duurde 14 minuten. Ik ben niet zo goed in samenvatten, het wordt altijd veel te lang..
kreeg een mail terug met de mededeling dat hij te lang was. Is 2 pagina's veel voor een hoofdvraag, toelichting en conclusie? Vond het zelf best wel meevallen namelijk.xPabloBokt schreef:Ik moest wel, was een opdrachtkreeg een mail terug met de mededeling dat hij te lang was. Is 2 pagina's veel voor een hoofdvraag, toelichting en conclusie? Vond het zelf best wel meevallen namelijk.
Ben nu ondertussen ook alweer goed 2 uur bezig aan een praktijkopdracht voor economie. Kies een verzekering, licht toe en kies 5 maatschappijen en licht daarbij uit wat ze niet verzekeren. Toch wat meer werk dan ik dacht..
En een middagje Thialf om te schaatsen, vanmiddag met vriendinnen naar Aqua Zoo(één van hen had vrijkaartjes) en lekker luieren. Misschien nog naar een andere vriendin toe om te komen kijken bij de Bit Talentendagen. En zo heb ik nog wel wat dingetjes.
Ayla_4Ever schreef:Leren voor de toetsweek. Maar ook leuke dingen hoor! Kerst en Oud en Nieuw breng ik samen met mijn super lieve vriendje doorEn een middagje Thialf om te schaatsen, vanmiddag met vriendinnen naar Aqua Zoo(één van hen had vrijkaartjes) en lekker luieren. Misschien nog naar een andere vriendin toe om te komen kijken bij de Bit Talentendagen. En zo heb ik nog wel wat dingetjes.