Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Als je wel voor een desktop wil gaan zou ik eerlijk willen adviseren om een windows computer met kast te overwegen. Als je iemand kent die een geschikt systeem in elkaar wil zetten voor je, kan je gelijkwaardige specificaties (of zelfs beter) voor een veel minder hoge prijs krijgen.
Dat is mijn ervaring tenminsteIk ga voor thuis nooit meer een iMac aanschaffen.
IMANDRA schreef:Thesserd schreef:Als je wel voor een desktop wil gaan zou ik eerlijk willen adviseren om een windows computer met kast te overwegen. Als je iemand kent die een geschikt systeem in elkaar wil zetten voor je, kan je gelijkwaardige specificaties (of zelfs beter) voor een veel minder hoge prijs krijgen.
Dat is mijn ervaring tenminsteIk ga voor thuis nooit meer een iMac aanschaffen.
Nou, ik heb jarenlang met Windows gewerkt maar Apple werkt toch betrouwbaarder in mijn ervaring, bovendien zijn de schermen veel beter gekalibreerd. Nee, ik ga sowieso voor een Apple haha. Zelfs mijn vriend (programmeur, die-hard Windows/Linux fan) overweegt nu een Apple hah.
chimello schreef:Moet mijn campagne opnieuw doen zucht, geen master diploma dit jaar dus.
Ik denk er echt over na stage bij een grafisch bureau te doen, hoeft geeneens een groot bureau te zijn maar zodat ik wat meer oog voor design ga krijgen ipv maar alles uit handen geef zoals bij een reclame bureau vaak gebeurt. Als ik meer zelfstanding dingen kan maken is dat voor mij een plus. En bij een grafisch bureau moet ik mezelf pushen. Benieuwd of ik wat ga vinden. Vaak zijn alle bureau's zo ver weg
Thesserd schreef:chimello schreef:
@IsaCalixa, poeh, lastig... wij zitten iig al vol die periode