Hier is goed te doen..behoorlijk wat bellen...ik werd maandagavond uit bed gebeld. Was geen verpleegkundige dus uiteindelijk maar gaan werken. .
Helderder
Geplaatst: 04-09-14 09:48
maudenmarc schreef:
Hier is goed te doen..behoorlijk wat bellen...ik werd maandagavond uit bed gebeld. Was geen verpleegkundige dus uiteindelijk maar gaan werken. .
Dat zou ik echt niet kunnen... moet me er wel enigszins op in hebben kunnen stellen... Ik heb ook wel weer zin in nachten. Volgende week mag ik er weer 4.
De laatste! Volgende week dan weer 3, ik heb t eerlijk gezegd nu al gehad. Ben niet fit, flink verkouden..
Bralindy
Geplaatst: 05-09-14 04:33
Nacht 1 van 2 weer haha. Eindelijk rust. Nog 3 uurtjes en het zit er dan alweer op! Begin nu met vlagen beetje in te kakken. Merk wel dat het mij beter afgaat dan voorgaande keren
Hee, wat leuk, een nachtdienst topic! Jammer dat ik dat nu pas zie
Ik ben spoedeisende hulp verpleegkundige en werk ca. 5 tot 6 nachten per maand. Alleen zondag over een week heb ik voor een jaar mn laatste nachtdienst, gezien ik zwanger ben en dus geen nachtdiensten meer hoef te draaien tot en met september 2015
Iedereen die al één of meerdere nachten heeft gehad: lekker geslapen? Hier vooral kort. Was om 14u al wakker helaas (en sliep pas laat, na 9u). Nu echt aan het inkakken!
Had dat ook. Maar 4 uurtjes geslapen en na het avondeten een uurtje gedommeld. Had om 3 a 4 u een flinke dip. Gaat nu wel weer een beetje. Nog een uurtje en dan zit het er alweer op. Dan slaapie doen haha
Nog iemand van jullie bij het NK geweest vandaag? Vriendin en instructrice van mij reed mee in het M1 met de hengst Entertainer en is reserve kampioen geworden. Ik ben plaatsvervangend trots