Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ilona schreef:Tuurlijk mag je je hier melden susyb.
Waar heb je de paardenhouderij opleiding gedaan? Ik heb die opleiding ook gedaan! Heb daarna een avond opleiding Schoevers gedaan om me wat te verbreden want ook ik had geen behoefte aan 6 dagen werken voor een mager loontje..
_Ilona schreef:Ik wist het vroeger ook niet en nu eigenlijk nog steeds niet wat ik nu echt wil![]()
Ik heb hem in Breda gevolgd.
Je hebt in ieder geval je MBO diploma en vanuit daar gewoon zoeken naar wat je echt leuk vindt.
Agossie schreef:Voor 2 dagen zou ik er zeker over nadenken, Suzanne, maar om dagelijks 60km enkele reis te doen, dat gaat me te ver. Lijkt het je ook een leuke functie?
Eilish schreef:Welkom [***]Misschien postsorteerder of postvoorbereider?
Zelf heb ik als postvoorbereider gewerkt.
Het is afwisselend zitten en staan, je moet af en toe wel een bak post tillen.
Die is max. tien kilo en misschien kunnen collega's die een stukje voor je tillen.
Het is vaak ook niet meer dan 6 uur achter elkaar.
Alou schreef:Dat ligt maar net aan wat het is toch. Wat valt er volgens de HA dan onder niet zwaar werk?
Susyb schreef:Ja ik heb hier ene vraag.. Nu heb ik wel een MBO4 diploma gehaald.. maar als administratief medewerker.. hoe gaat dat nou in zijn werk. ALs je nou bijv bij de belastingdienst zou gaan werken (of welk andere werkgever dan ook..) daar weet ik met mijn paardenhouderij niks vanaf.. Maak je dan uberhaupt wel een kans?