Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
joyce2 schreef:Nou, het zou ook maar zo kunnen dat ze ook gaan filmen. Want ze vroegen hoeveel verschillende speeltjes ik had en of ik minimaal 5 honden kon regelen. Maar zeker weten doe ik het niet, want wat precies de bedoeling gaat zijn hoor ik ergens van de week pas!
Floortje88 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het overboeken van engelse ponden?
11AFotograaf schreef:Floortje88 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het overboeken van engelse ponden?
Wat wil je weten? Misschien kan je bank je wel helpen?
Bij Rabo kun je volgens mij gewoon instellen dat het ponden moet worden en rekent hij volgens de huidige wisselkoers het bedrag om naar euro's wat dan van je rekening wordt afgeschreven.
Zorg alleen wel dat je die BIC en BAN nummers of zoiets hebt.
Hilda79 schreef:Een factureringssysteem.
Floortje88 schreef:Mallootje schreef:Ik gebruik Mailchimp maar wijzig eigenlijk nooit de kleuren, ik pak gewoon een template die bij mijn kleuren past haha
Misschien moet ik dat ook maar doen idd, krijg het alleen maar voor elkaar om de achtergrond kleur te veranderen..
Hilda79 schreef:Mooi ga ik me daar ook maar in verdiepen. Is het 10tje dus wel waard.
Dan is het alleen een kwestie van de producten ex btw aan uitrekenen of nieuwe prijzen gaan hanteren voor 2013.
Sent to *|EMAIL|* — [6]why did I get this?
[7]unsubscribe from this list | [8]update subscription preferences
*|LIST:ADDRESSLINE|* *|REWARDS_TEXT|*
Links:
6. *|ABOUT_LIST|*
7. *|UNSUB|*
8. *|UPDATE_PROFILE|*