voor wie het nodig heeft.Ik ga voorlopig niks tekenen, geen proeftijd, opzegtermijn van een maand. Dus ik ga de boel nog even flink rekken. Wel helemaal stuk nu en ik denk dat ik rond half 10 wel op bed lig

Over NHA: Ik moet nog 2 lessen, maar moet zeggen dat die laatste twee lessen mij erg zwaar vallen, kan de meeste antwoorden nérgens terugvinden. Alsof het zelfbedachte antwoorden zijn. En ik wil graag mijn gemiddelde wel hoog houden. Sta nu een 9.6
helemaal goed, ze heeft érg lang in de WW en ZW gezeten. Super voor haar

Neem mn CV nog mee voor de zekerheid en de vacature. Die ga ik nu ook nog even doornemen en even opgezocht wat diploma sociale hygiëne precies inhoudt, dat vroegen ze namelijk. Pfff ik weet echt niet wat ik aan moet. Tis een theater en bij ieder gesprek in een theater had ik gewoon een nette spijkerbroek met een jasje ofzo. Zo loopt iedereen er altijd bij.. Geen pak, maar misschien morgen toch maar voor de zekerheid...
(geen idee nog eigenlijk). Vorige week met dat mooie weer, wist ik al precies welk shirt ik aan wilde trekken (rood-wit gestreept met 3/4 mouw). Maar dat vind ik nu toch een beetje aan de koude kant. Van de andere kant: het zal daar wel redelijk warm zijn.... Lastig lastig lastig
Mja, misschien beter overdressed dan underdressed? Ik ga morgen gewoon wat dingen uitproberen. Kan ook mn zwarte spijkerbroek met een zwart/wit shirtje en mn zwarte colbertjasje doen.. of toch maar die nette broek.
. Kan natuurlijk wel een mooi wit shirt eronder aantrekken. En lekker mijn platte instappers
. Denk dat ik dat maar ga doen.
..... En een kleurtje mag best vind ik! Misschien val je daardoor wat meer op (in het positieve dan wel graag haha).