Verzendkosten terugsturen zou ik niet doen, maar ik heb zelf wel eens meegemaakt dat er iets niet goed was gegaan met een bestelling van mij en de leverancier stuurde me een email met excuses en een code die ik mocht gebruiken bij een volgende bestelling. Met die code zou ik 10% korting krijgen op mijn volgende bestelling. Dat vond ik een hele goede, op die manier bood hij mij een leuke goedmaker aan terwijl het hem zelf geen geld kostte, hij verdiende er alleen niet zoveel op. Heel slim, want een kortingscode is behoorlijk onweerstaanbaar, net of je wat laat liggen als je er geen gebruik van maakt

@ Juud: bij de naam "de skoftige hond" moet ik even heel erg lachen, ik lees dat bijna als "de schurftige hond"

Leuk dat je ook een trimsalon gaat starten, ik hoop dat het je gaat lukken. Heb je veel potentiële klanten in je omgeving, en hoeveel concurrentie zit er al? Als je in oktober niet mocht slagen, ga je dan toch in november beginnen of stel je dan alles uit? Dat vond ik zelf erg moeilijk omdat je toch hoort dat er maar zo'n ontzettend klein percentage meteen voor alles in één keer slaagt.
Zelf heb ik vorige week met een stand met lederwaren op een paardenevenement gestaan. Het evenement en de locatie van de stand waren echter volkomen verkeerd bleek achteraf. Niet alleen was er geen strodorp (wat ik wel gevraagd had) en was ik de enige stand, ik stond precies uit de loop, het enige moment dat mensen langs mijn stand moesten was als ze stijf van de stress op weg van en naar het secretariaat liepen om zich aan te melden. Mij zagen ze niet eens omdat ze helemaal gefocussed waren op de planning en wedstrijd. En als ze dan uiteindelijk paard op de trailer hadden en wat gingen eten begon tegenover de eettent het springen waardoor ik al helemaal wegviel (mijn stand was vanuit die plek ook al niet eens zichtbaar)
De enige mensen die kwamen kijken waren mensen die hun honden liepen uit te laten en die dus van het normale pad afweken, (die hadden zoiets van "hé, hier staat zomaar ineens een standje"

Ik baal er wel heel erg van, heb er heel veel tijd en moeite in gestopt en de laatste maanden me het leplazarus gewerkt om een leuke voorraad riemen te maken, standinrichting, bloedchique displays gemaakt met zwart fluweel, luxe tasjes als verpakking, enz, alles had ik tot in de puntjes voorbereid en dat was ook een flinke investering. En de standhuur heb ik er dus niet eens uitgekregen.
Wel wat geleerd, dit doe ik niet meer