Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goede voorbereiding
Mixje90 schreef:ik moet proberen real getallen(de bla.bla x 10 totdemacht bla notatie, jullie weten vast de goede benaming ervoor) vanuit java naar een plc te schrijven... tis echt een ellende
Een aantal eerstejaars van nu moet in python programmeren, dat schijnt helemaal hel te zijn.

Gelukkig zat ie dicht, en gelukkig was ik nog niet niet-lui genoeg geweest om mijn sporttas weg te zetten, anders was ie niet zachtjes eerst daarop terecht gekomen en via daar naar de grond gegleden 
Vanmorgen lekker uitgeslapen en nu onderweg naar m'n ouders. 

wwr schreef:Haha, douchen.. ik douche bijna als er voetbal op tv is.
Heel fijn als je de douche deelt met 3 jongens en maar 1 ander meisje
Mara: misschien heb ik je dan wel eens gezien bij de Aclo..
Ik doe ook aan bodyfit
capoeira, ik vraag me nog steeds af wat dat is..
Ik heb net echt lekker gereden met Akuna.
Ze sprong echt super fijn
Maar ik ga zo maar even douchen en dan lekker naar bed
Ik zo:'heb je geen vrienden mee ofzo?' Hij:'o jawel, maar dat maakt me niet uit ik ben nu met jou.' Ik:' ja maar kijk, ik ben hier met mijn vriendin en dan ga ik niet een beetje met jou..' Hij kijkt beteuterd en liep maar weg.
Voor de rest weinig gebeurd, ja er waren nog 2 gasten uit Utrecht, waar ik eerst 'boos' op was geworden, waarom hun wel in Groningen en mijn vriendin uit Utrecht niet! Haha. Maar die zagen ons ook wel zitten, we zijn maar vlug een biertje gaan halen en ergens anders gaan staan. Altijd een handige tacktiek. We zouden het niet asociaal laat maken, het werd half 6...
Maar voel me wel prima, ondanks denk de minstens 12 glazen drank.
Naja, des te beter want ik heb nu dus de Mission Impossible om 2 essays in elkaar te gaan flansen (ben nu halverwege literatuuronderzoek) van elk 5000 woorden en deze moeten aankomende dinsdag voor middernacht ingeleverd worden. Heb al heel wat Golden Power ingeslagen dus het moet lukken. Misschien nu wat minder op Bokt en dan kan het helemaal lukken.
dat haal ik nooit
Leuke avond zo te horen 
Voel me nu echt noobish..
) en dan proeftentamens maken en dan bekijkt meneer orbital mechanics het maar
Flight mechanics is veel beter georganiseerd.. Ik bedoel, als je die powerpoints zou zien van FM, dat snappen jullie nog wel ws, zonder enige natuurkunde achtergrond
heel fijn, is echt super duidelijk 

Maar eigenlijk bedoelde we dus dat we tot max uurtje of 4 wilde gaan. Maarja, als het gezellig is is het gezellig en blijf je langer. 
teveel jank.
Vind ik zo nutteloos.. Ik ga trouwens wel naar de feesten van mijn vereniging, of nou ja, de meer legendarische dan
de MegaBedankBorrel (was ik alleen vorig jaar niet bij ivm dood op de bank liggen
), Dixxo Herman (slecht feest wat iedereen compenseert met veel bier
) en het KeMaFeKie Feest (Kennismakersfeestcomissiefeest dus
)