Nu was het al duidelijk dat deze meisjes mij niet mochten voordat we aan het hele project begonnen. Het is nu nog duidelijker. Ik zit er echt even doorheen Ben blij dat we bijna vakantie hebben.En dat ik volgend blok met andere kinderne in de klas zit.
_AB_
Geplaatst: 20-12-11 23:05
Gewoon even langs gaan en aankloppen? Of smsen, doen wij hier ook vaak ff als we elkaar nodig hebben voor t 1 of ander
Zo lekker terug van paardrijden, was leuk alleen poownie houdt niet zo van in linkergalop gaan dus dat was ff niet leuk, en mijn zit is zo slecht volgens instructrice dat ze volgende week mijn beugels afpakt En dat terwijl ik in totaal al zo'n 5 jaar rijd.. Oef
Ze hebben hier in de gang een gezellig iets dingetje, waar ik net langs liep, en ik vroeg me af of ik er bij moest gaan zitten maar ik durfde niet
Ja dat kon ik dus niet zien Ze zaten helemaal voorin in de kamer. En ik word liever uitgenodigd voor dat soort dingen, anders heb ik altijd het gevoel dat ik niet gewenst ben. En het valt zo op als je laat & onuitgenodigd binnenkomt (er staan tafels in de gang, ze hebben samen gegeten ). Dus ja. Dat is niet zo mijn ding. Maar ik heb net al besloten dat ik een socially awkward nerd ben dat ik liever huiswerk maak met zicht op mijn gerbils dan dat ik uit mezelf bij een groepje ga socializen
Hier ben ik altijd degene die feestjes bedenkt en mede organiseerd. Best leuk, vooral als ze dan zeggen jij stelt je kamer beschikbaar, wij halen de drank. Zodat t bijna gratis is, het feestje:)
Hahah ik zou ook niet zomaar erbij durven zitten hoor xD Alleen als er mensen zitten die k ken dan zou k ff komen kijken en indd opmerking maken van dat het er gezellig uit ziet. Dan zou je een reactie kunnen krijgen van: 'Kom er gezellig bij' Ik zou er ook niet zelf bij gaan zitten zonder dat k uitgenodigd zou zijn
Heel vaak als m'n huisgenootje vrienden over de vloer heeft en herrie met ze maakt, kom k ff binnenvallen. Ff kletsen, biertje drinken en weer naar m'n eigen kamer
Ja maar dat is je huisgenoot Deze mensen ken ik nauwelijks, we wonen op een gang met zelfstandige kamers.
Heb wel al gesocialized met een paar jongens en een meisje (met wie ik een heel awkward situation had omdat ik per ongeluk haar deur open probeerde te prutsen maandagavond ipv mijn eigen ), maar ik wist niet of die erbij zaten Er zit een huis van vier op de gang, misschien moet ik daar eens langs, volgens mij zijn dat wel chille figuren. Of met oudjaar zijn er misschien meer mensen
1234
Geplaatst: 21-12-11 16:15
grr heb de basisbeurs thuiswonend voor studiefinanciering gestort gekregen (€95,-) ipv uitwonend. Omdat: het blijkt dat ik bij DUO vanaf 5 sept. ingeschreven sta, en zogenaamd de studiefinanciering in augustus onterecht had gekregen Wat niet waar is , want toen kreeg ik ook nog 95,-. Beetje raar. Krijgen het nog in een brief thuisgestuurd en dan gaan we bezwaar aantekenen. Moet aan eind van de maand wel huur betalen
Hmm dalijk komt de makelaar met een 'nieuwe huurder', t is waarsch. (weer) een jongen Huisgenoot zou per half januari eruit gaan, maar missch. nu al 1 jan. Ben benieuwd! Dan hebben ze net geluk dat de wc er een beetje netjes uit ziet ivm eerst met die oude stortbak enzo ....
hihi succes! Ga je nog naar t schoolfeest? Ik ga, al zit ik er niet meer op school, ff langs denk ik. Als k tenminste binnen kom
1234
Geplaatst: 21-12-11 18:01
Nee ik ga niet xD Eigenlijk niemand van de ''versnellers'' gaat hahah en heb geen zin om in mn eentje daar te staan Maar je moest een kaartje kopen voor het schoolfeest, denk niet dat je zonder kaartje binnenkomt tenzij je een introducé hebt. Vanmiddag hadden ze wel gratis erwtensoep op school xD Jammer dat ik dat alleen niet lust
Ik voelde me heel technisch goed net, maar dat is alweer tot nulpunt gedaald Printer geinstalleerd, geeft aan dat alles voltooid is maar printen hooo maar Hij blijft knipperen dus morgen nog maar een poging wagen! Hij is in ieder geval goed geinstalleerd!
Tv heb ik nagevraagd aan huisgenootjes, die wisten het ook niet, huisbaas gesmst en die smst terug dat het best makkelijk is! Gewoon zender opzoeken met een of ander knopje op de afstandsbediening dus dat ga ik morgen ook maar eens proberen weer! Heb hem teruggestuurd dat als het niet lukt hij het nog wel hoort tv hoort het gewoon te doen dus margreetje moet wat technischer worden!!
Nu zit ik boven lekker met de kaarsjes aan en nog wat spullen voor stage aan te passen en doorlezen! Wat ik dus eigenlijk uit wilde printen! Maarja als het niet lukt print ik het van het weekend thuis wel uit!
Veel plezier voor de mensen die schoolfeest hebbe!!
Ik ken wel n hoop mensen die gaan. Maar ik ga niet meer proberen binnen te komen. Nu douchen, en daarna gezellig chillen bij n vriendin
1234
Geplaatst: 21-12-11 20:54
haha ik ben ook geen technisch wonder k durf nooit zoveel te proberen omdat k bang ben dat k iets sloop xD
@ _AB_: ja denk ook niet dat het de moeite waard is om binnen proberen te komen, hele grote kans dat het niet lukt Tenzij ze je kennen en je ze lief aankijkt Chillen bij vriendin is ook gezellig!
Ik ken denk ik n hoop van de organisatie wel. En anders via larenstein, stukje door de schooltuin en via de achterdeur naar binnen Maar voorlopig zit ik hier wel prima, haha! Dus geen feest voor mij
1234
Geplaatst: 21-12-11 21:12
hahah jaah dat kan ook Hoewel k denk dat ze daar ook wel over nagedacht hebben (of niet Helicon-kennende.....) en die deuren hebben gesloten
Voor mij is het echt bijna vakantie, morgen naar Zeeland (via leiden ) net mijn huisje een beetje schoongemaakt en... de koelkast schoongemaakt. Heb gezorgd dat precies alles op was (groente, fruit en kaas ) en dan ziet het er nog al kaal uit:
@1234 wowww!! wees blij dat je daar geen stage hoeft te lopen!