Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:55

geen TV? kan je idd niet wat regelen?

Nu was het al duidelijk dat deze meisjes mij niet mochten voordat we aan het hele project begonnen. Het is nu nog duidelijker. Ik zit er echt even doorheen :o Ben blij dat we bijna vakantie hebben.En dat ik volgend blok met andere kinderne in de klas zit.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:05

Gewoon even langs gaan en aankloppen? :)
Of smsen, doen wij hier ook vaak ff als we elkaar nodig hebben voor t 1 of ander :)

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:24

haha dat doe ik ook altijd met mijn zusje, terwijl er dan maar 1 muur tussen ons inzit :+

wat een gedoe allemaal arans! even doorbijten, en wat je zelf al zegt, gelukkig is het bijna vakantie :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:31

Ik ga ff snel bijlezen :))

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 01:39

Zo lekker terug van paardrijden, was leuk :D alleen poownie houdt niet zo van in linkergalop gaan dus dat was ff niet leuk, en mijn zit is zo slecht volgens instructrice dat ze volgende week mijn beugels afpakt :=
En dat terwijl ik in totaal al zo'n 5 jaar rijd.. Oef :P

Ze hebben hier in de gang een gezellig iets dingetje, waar ik net langs liep, en ik vroeg me af of ik er bij moest gaan zitten maar ik durfde niet :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 02:01

Zitten er mensen bij die je kent? Zo ja, dan kun je zeggen, t ziet er gezellig uit hier, k kom er ook even bij zitten of iets in die trand :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 02:03

Ja dat kon ik dus niet zien :P Ze zaten helemaal voorin in de kamer. En ik word liever uitgenodigd voor dat soort dingen, anders heb ik altijd het gevoel dat ik niet gewenst ben. En het valt zo op als je laat & onuitgenodigd binnenkomt (er staan tafels in de gang, ze hebben samen gegeten :oo ). Dus ja. Dat is niet zo mijn ding.
Maar ik heb net al besloten dat ik een socially awkward nerd ben :+ dat ik liever huiswerk maak met zicht op mijn gerbils dan dat ik uit mezelf bij een groepje ga socializen :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 02:17

Hier ben ik altijd degene die feestjes bedenkt en mede organiseerd. Best leuk, vooral als ze dan zeggen jij stelt je kamer beschikbaar, wij halen de drank. Zodat t bijna gratis is, het feestje:) :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 02:19

Hihi dat klinkt wel leuk idd. Maar we gaan nog een keer gewoon onze banken op de gang zetten en dan komt het vanzelf goed :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:21

Hahah ik zou ook niet zomaar erbij durven zitten hoor xD Alleen als er mensen zitten die k ken dan zou k ff komen kijken en indd opmerking maken van dat het er gezellig uit ziet. Dan zou je een reactie kunnen krijgen van: 'Kom er gezellig bij' :P Ik zou er ook niet zelf bij gaan zitten zonder dat k uitgenodigd zou zijn :+

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:19

Heel vaak als m'n huisgenootje vrienden over de vloer heeft en herrie met ze maakt, kom k ff binnenvallen. Ff kletsen, biertje drinken en weer naar m'n eigen kamer :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:33

Ja maar dat is je huisgenoot :P Deze mensen ken ik nauwelijks, we wonen op een gang met zelfstandige kamers.

Heb wel al gesocialized met een paar jongens en een meisje (met wie ik een heel awkward situation had omdat ik per ongeluk haar deur open probeerde te prutsen maandagavond ipv mijn eigen := ), maar ik wist niet of die erbij zaten :=
Er zit een huis van vier op de gang, misschien moet ik daar eens langs, volgens mij zijn dat wel chille figuren. Of met oudjaar zijn er misschien meer mensen :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:15

grr heb de basisbeurs thuiswonend voor studiefinanciering gestort gekregen :oo (€95,-)
ipv uitwonend. Omdat: het blijkt dat ik bij DUO vanaf 5 sept. ingeschreven sta, en zogenaamd de studiefinanciering in augustus onterecht had gekregen :Z Wat niet waar is , want toen kreeg ik ook nog 95,-.
Beetje raar. Krijgen het nog in een brief thuisgestuurd en dan gaan we bezwaar aantekenen. Moet aan eind van de maand wel huur betalen :=

Hmm dalijk komt de makelaar met een 'nieuwe huurder', t is waarsch. (weer) een jongen :')
Huisgenoot zou per half januari eruit gaan, maar missch. nu al 1 jan. Ben benieuwd!
Dan hebben ze net geluk dat de wc er een beetje netjes uit ziet :+ ivm eerst met die oude stortbak enzo ....

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:31

Mannen letten niet op zulke dingen!! ;) Die lekken er op hoe groot de kamer is, en of ze al hun playstations, x-boxen en game cubes kwijt kunnen, haha!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:39

whahaha das waar :))
Heb de bezichtiger niet gezien xD Ze zijn al weg.
Alleen is nu t wc papier op, maar ff snel nieuwe halen _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:45

hihi succes! Ga je nog naar t schoolfeest? Ik ga, al zit ik er niet meer op school, ff langs denk ik. Als k tenminste binnen kom ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:01

Nee ik ga niet xD Eigenlijk niemand van de ''versnellers'' gaat :')
hahah en heb geen zin om in mn eentje daar te staan :P
Maar je moest een kaartje kopen voor het schoolfeest, denk niet dat je zonder kaartje binnenkomt :') tenzij je een introducé hebt.
Vanmiddag hadden ze wel gratis erwtensoep op school xD
Jammer dat ik dat alleen niet lust :')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:03

Zo ben ook weer op mijn kamer beland!!

Ik voelde me heel technisch goed net, maar dat is alweer tot nulpunt gedaald :P
Printer geinstalleerd, geeft aan dat alles voltooid is maar printen hooo maar :P Hij blijft knipperen dus morgen nog maar een poging wagen! Hij is in ieder geval goed geinstalleerd!

Tv heb ik nagevraagd aan huisgenootjes, die wisten het ook niet, huisbaas gesmst en die smst terug dat het best makkelijk is! Gewoon zender opzoeken met een of ander knopje op de afstandsbediening dus dat ga ik morgen ook maar eens proberen weer! Heb hem teruggestuurd dat als het niet lukt hij het nog wel hoort :P :P tv hoort het gewoon te doen dus margreetje moet wat technischer worden!!

Nu zit ik boven lekker met de kaarsjes aan en nog wat spullen voor stage aan te passen en doorlezen! Wat ik dus eigenlijk uit wilde printen! Maarja als het niet lukt print ik het van het weekend thuis wel uit!

Veel plezier voor de mensen die schoolfeest hebbe!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:20

Haha, ik dacht dat al Margreet maar ik ging er vanuit dat je dat al we geprobeerd zou hebben.. _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:53

Ik ken wel n hoop mensen die gaan. Maar ik ga niet meer proberen binnen te komen. Nu douchen, en daarna gezellig chillen bij n vriendin :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:54

haha ik ben ook geen technisch wonder :') k durf nooit zoveel te proberen omdat k bang ben dat k iets sloop xD

@ _AB_: ja denk ook niet dat het de moeite waard is om binnen proberen te komen, hele grote kans dat het niet lukt :') Tenzij ze je kennen en je ze lief aankijkt :P
Chillen bij vriendin is ook gezellig! *D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:08

Ik ken denk ik n hoop van de organisatie wel. En anders via larenstein, stukje door de schooltuin en via de achterdeur naar binnen :) Maar voorlopig zit ik hier wel prima, haha! Dus geen feest voor mij ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:12

hahah jaah dat kan ook _O-
Hoewel k denk dat ze daar ook wel over nagedacht hebben (of niet O:) Helicon-kennende.....) en die deuren hebben gesloten :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:30

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 21:40

Voor mij is het echt bijna vakantie, morgen naar Zeeland (via leiden :D )
net mijn huisje een beetje schoongemaakt
en... de koelkast schoongemaakt. Heb gezorgd dat precies alles op was (groente, fruit en kaas :) )
en dan ziet het er nog al kaal uit:
Afbeelding

@1234 wowww!! wees blij dat je daar geen stage hoeft te lopen!