Ik heb zoiets geks, ben anderhalve week geleden op gesprek geweest ergens, waar ik sowieso nog wat van zou horen. Was bij een internationaal bedrijf vol druk bezette mensen
die de afspraak voor het gesprek al 6 weken van tevoren hadden gemaakt (!). Ze zouden eind vorige week terugbellen... maar ik heb nog niks gehoord. Omdat er alleen een internationaal telefoonnummer bij mij bekend is (waarmee je het hoofdkantoor aan de lijn krijgt en dus niet het kantoor waar ik mee heb gesproken) heb ik gemaild met de vraag of en wanneer er contact opgenomen wordt... hoor ik weer niets. Terwijl het gesprek heel goed ging en degene waarmee ik het gesprek had heel positief was.
Meestal hoor je toch wel iets als je langsgeweest bent... zucht. Dus nog even afwachten.

Maar nu kan ik wel volgende week al 2 dagen komen werken en elke week bekijken ze de opties voor de week erna hoeveel uur ik kan draaien. Lijk wel gek maar ga het toch maar doen
). Ik krijg vandaag of morgen te horen of ik op tweede gesprek mag bij een andere sollicitatie, maar nu zit ik met een dilemma.