En toen ik werkeloos was, was ik toch wel blij dat ik me paardje nog had! Kon ik er op de fiets heen (een uur) daar lekker bezig zijn, was ik ook wel 3/4 uur verder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Ik heb de baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
![]()
De HR Manager werkt door het hele land, dus hij vroeg of we telefonisch arbeidsvoorwaarden konden doen, zodat het snel in orde gemaakt kan worden![]()
![]()
Ik ga er maandelijks 600 bruto op vooruit, 37 vakantiedagen 100% 13e maand! volledige reiskosten vergoeding.. ik ben happy happy happy![]()
![]()
Enige minpuntje is dat ik dat andere bedrijf nu moet gaan vertellen dat ik toch afhaak
![]()
De HR Manager werkt door het hele land, dus hij vroeg of we telefonisch arbeidsvoorwaarden konden doen, zodat het snel in orde gemaakt kan worden![]()
![]()
Ik ga er maandelijks 600 bruto op vooruit, 37 vakantiedagen 100% 13e maand! volledige reiskosten vergoeding.. ik ben happy happy happy![]()
![]()
Enige minpuntje is dat ik dat andere bedrijf nu moet gaan vertellen dat ik toch afhaak
![]()
![]()
![]()
Babsiej schreef:Ga er vanavond even voor zitten t valt mij best wel zwaar, hun rekenen er tenslotte ook op dat ik over 2 weken kom! Ondertussen ben ik helemaal hyper de hyper en stuiter de stuiter
Babsiej schreef:Ga er vanavond even voor zitten t valt mij best wel zwaar, hun rekenen er tenslotte ook op dat ik over 2 weken kom! Ondertussen ben ik helemaal hyper de hyper en stuiter de stuiter
Cowgirl schreef:Babsiej schreef:Ga er vanavond even voor zitten t valt mij best wel zwaar, hun rekenen er tenslotte ook op dat ik over 2 weken kom! Ondertussen ben ik helemaal hyper de hyper en stuiter de stuiter
Om wat voor functie gaat dat? Is het iets voor mij en ik kom uit jou buurt ....HHW.
Mijn brief voor de cargo office is nagekeken door mijn reintegratiecoach.....'het barst van de spelfouten en daar laat ik het even bij' was zijn antwoord.
Er zaten idd wat foutjes in ...6 ofzo en die vielen best mee.
Vanmidag met 3 man bezig geweest aan die brief en bij thuiskomst heb ik weer wat veranderd. Morgen weer gesprek met de coach en weer brief nakijken...zal nog steeds wel niet goed zijn.![]()
Mijn consulent heeft een mail van mij gehad of ik niet kan blijven waar ik nu zit. Ik zou zijn gezicht wel willen zien als hij maandag mijn mailtje leest.(voor opheldering..ik heb hem al 4 smeek mails gestuurd of hij alsjeblieft ander werk voor me heeft en nu vraag ik om te blijven).
Ik ben nu zelfs een bowling avondje aan het organiseren voor collega'sen iedereen is enthousiast.