Het leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 13:12

Weer positieve verhalen hier :).

En toen ik werkeloos was, was ik toch wel blij dat ik me paardje nog had! Kon ik er op de fiets heen (een uur) daar lekker bezig zijn, was ik ook wel 3/4 uur verder :P en dan uiteindelijk weer een uur terug fietsen...

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:17

Ik heb de baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan *\o/* *\o/*

De HR Manager werkt door het hele land, dus hij vroeg of we telefonisch arbeidsvoorwaarden konden doen, zodat het snel in orde gemaakt kan worden *\o/* :D

Ik ga er maandelijks 600 bruto op vooruit, 37 vakantiedagen 100% 13e maand! volledige reiskosten vergoeding.. ik ben happy happy happy :D :D

Enige minpuntje is dat ik dat andere bedrijf nu moet gaan vertellen dat ik toch afhaak ;(

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:20

Babsiej schreef:

De HR Manager werkt door het hele land, dus hij vroeg of we telefonisch arbeidsvoorwaarden konden doen, zodat het snel in orde gemaakt kan worden *\o/* :D

Ik ga er maandelijks 600 bruto op vooruit, 37 vakantiedagen 100% 13e maand! volledige reiskosten vergoeding.. ik ben happy happy happy :D :D

Enige minpuntje is dat ik dat andere bedrijf nu moet gaan vertellen dat ik toch afhaak ;(

Hangt de vlag al uit???? Gefeliciteerd hoor. Niet gek: extra geld, veel vakantiedagen, volledige 13e maand, reiskosten +:)+

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:22

Ja en gewoon een enorm leuke baan bij een internationaal bedrijf, errug leuk voor CV!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:33

Babsiej schreef:

*\o/* *\o/*

Heb net even 14 brieven verstuurd voor stage beveiliger 2 en allemaal hier in de direkte regio. Nu nog even kijken wat in omgeving Rotterdam voor me zit.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:38

Babsiej schreef:

Gefeliciteerd :D

Hier weer een afwijzing binnen. Atijd bijzonder als je krijgt te horen dat je te weinig ervaring hebt voor een startersfunctie, ik blijf me er over verbazen. Zaterdag eerst op vakantie en daarna naar het UZB, misschien kunnen ze daar iets voor mij betekenen :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:47

Babsiej gefeliciteerd :):)

Gister brief gestuurd en net even gebeld of ie wel goed aan was gekomen.
Moet om half 5 even terug bellen, hij ging hem direct lezen.....

Nu hopen dat ie aanslaat :P

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:17

Dank allen!

Ik ben nog helemaal hyper dit is echt DE baan *\o/* *\o/*

( en omdat we het er eerder over hadden 2500 euri obv 40 uur! )

Iemand tips hoe ik het andere bedrijf ga melden dat ik toch wat anders ga doen ? :o

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:21

gefeliciteerd babsiej, klinkt errug goed zeg!!! +:)+

ander bedrijf melden dat je een beter aanbod ergens anders gehad hebt, klaar.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:21

Ik zou gewoon een net briefje schrijven dat je nog een sollicitatie had lopen en hebt gekozen voor dat bedrijf.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:31

Ga er vanavond even voor zitten t valt mij best wel zwaar, hun rekenen er tenslotte ook op dat ik over 2 weken kom! Ondertussen ben ik helemaal hyper de hyper en stuiter de stuiter :)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 17:52

Wat mooi dat het gesprek zo positief was patpen! Zou het dan nu eindelijk? Ik duim voor je!
Woow dat klinkt super babsiej :D

Hier gaan we ook een feestje bouwen! Vroeg ik op de vorige pagina nog hoe het zat als je ww afloopt, vandaag is mijn zus aangenomen! :D En ik mag op sollicitatiegesprek komen als leidinggevende.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:02

Babsiej schreef:
Ga er vanavond even voor zitten t valt mij best wel zwaar, hun rekenen er tenslotte ook op dat ik over 2 weken kom! Ondertussen ben ik helemaal hyper de hyper en stuiter de stuiter :)

Kan me goed voorstellen dat het niet de leukste klus is. Maar je moet gaan voor de baan die je het meest aanspreekt. Vier ondertussen lekker een feestje :# :# :#

@DeSa: goed nieuws, voor jezelf en voor je zus! Geen gedoe met bijstand en zo. +:)+

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:15

Desa super!

Werd net gebeld, bleek die man familie van mij te zijn en daaruit bleek dat ik uit een "goed nest" kom.
resultaat: morgenmiddag gesprek :):)
Jeah! Dit is wel een baan die ik wil, 5 km bij me vandaan lekker afwisselend met de auto op pad, als magazijnwerk en administratieve rompslomp :D
Me=happie!!!!!!!!!!!!!!

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:27

kaatje77 schreef:
Werd net gebeld, bleek die man familie van mij te zijn en daaruit bleek dat ik uit een "goed nest" kom.

_O- _O- Verre familie of ken je hem? Maakt het uit, als de baan maar leuk is!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:40

Zijn zus was getrouwd met mijn oom ;)
Maar mijn oom leeft niet meer en was slecht :+ Mijn vader was wel goed, vandaar.............
Het is een echte Twentse opmerking ;)

Maar baan lijkt me geweldig, dus morgen even goed mijn best doen!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:40

Babsiej schreef:

Om wat voor functie gaat dat? Is het iets voor mij en ik kom uit jou buurt ....HHW.

Mijn brief voor de cargo office is nagekeken door mijn reintegratiecoach.....'het barst van de spelfouten en daar laat ik het even bij' was zijn antwoord.
Er zaten idd wat foutjes in ...6 ofzo en die vielen best mee.

Vanmidag met 3 man bezig geweest aan die brief en bij thuiskomst heb ik weer wat veranderd. Morgen weer gesprek met de coach en weer brief nakijken...zal nog steeds wel niet goed zijn. :Z

Mijn consulent heeft een mail van mij gehad of ik niet kan blijven waar ik nu zit. Ik zou zijn gezicht wel willen zien als hij maandag mijn mailtje leest. :o (voor opheldering..ik heb hem al 4 smeek mails gestuurd of hij alsjeblieft ander werk voor me heeft en nu vraag ik om te blijven).
Ik ben nu zelfs een bowling avondje aan het organiseren voor collega's :D en iedereen is enthousiast.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:54

Babsiej, Gefeliciteerd!! Wat geweldig nieuws zeg!!

Hier een afwijzing te pakken, stond als reden op: Te weinig ervaring, past niet in ons team of niveau te laag. Nou was dit voor een stal waar ze dus iemand zochten als stalruiter voor de hoger opgeleide paarden maar ook voor de jonge paarden. Nu heb ik toch aardig wat ervaring met beide, dus snap de afwijzing ook niet helemaal, ach ja... Maar wel heel erg jammer.
Nu dus op zoek gaan naar wat anders, want wil toch graag voor het winter ander werk hebben. Dus als jullie nog eens wat horen, let me know!! :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:46

Veel goede berichten, gefeliciteerd!!

Hier is het gezeik op het werk weer volop begonnen, dus ik moet echt weg daar, de sfeer is niet te harden... Ik droom zelfs regelmatig dat mijn baas me opbelt om te zeggen dat het bedrijf failliet is en dan word ik helemaal opgelucht wakker, tot ik me bedenk dat het maar een droom was en dat ik toch echt weer aan de slag moet. Bleegh... (en ik ben dus niet de enige, al mijn collega filiaalleidster in de andere filialen voelen zich precies hetzelfde)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:23

:(:) da's niet fijn Joyce :n

Ik werd gisteraaf nog gebeld nav mijn soll.brief gistermiddag en om 9 uur een gesprek :):)
En vanmiddag bij een ander bedrijf op gesprek.

Niet te vrolijk zijn, maar beide banen maken me happy, dus hoop dat ik bij 1 van hen aan de slag kan.....

Wou op de fiets, maar het komt hier met bakken uit de lucht en ik heb geen regenpak :+
Dan de auto maar pakken......

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:03

Spannend kaatje77, heel veel succes met de gesprekken!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:17

Thanx!
Ben net terug van de eerste!

Heel positief! Alleen op het puntje kids...heb ze verteld wat ons was overkomen en daar schrokken ze van. Later zei hij: ik heb een heel fijn gevoel bij jou, jij past hier ook goed, misschien doe ik wel te moeilijk over kids. Ik was de eerste,,
De vacature was gistermiddag pas online gekomen.
Hij wou iig meer reacties afwachten, maar wie weet....
Ik heb er een goed gevoel bij.

Nu vanmiddag bij dat andere bedrijf een gesprek. Ook een leuke functie :D

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:09

Cowgirl schreef:
Babsiej schreef:

Om wat voor functie gaat dat? Is het iets voor mij en ik kom uit jou buurt ....HHW.

Mijn brief voor de cargo office is nagekeken door mijn reintegratiecoach.....'het barst van de spelfouten en daar laat ik het even bij' was zijn antwoord.
Er zaten idd wat foutjes in ...6 ofzo en die vielen best mee.

Vanmidag met 3 man bezig geweest aan die brief en bij thuiskomst heb ik weer wat veranderd. Morgen weer gesprek met de coach en weer brief nakijken...zal nog steeds wel niet goed zijn. :Z

Mijn consulent heeft een mail van mij gehad of ik niet kan blijven waar ik nu zit. Ik zou zijn gezicht wel willen zien als hij maandag mijn mailtje leest. :o (voor opheldering..ik heb hem al 4 smeek mails gestuurd of hij alsjeblieft ander werk voor me heeft en nu vraag ik om te blijven).
Ik ben nu zelfs een bowling avondje aan het organiseren voor collega's :D en iedereen is enthousiast.

Dat was een functie op amsterdam sloterdijk, vanaf hoorn 24 min met de trein maar volgens mij langer vanuit HHW.
Was een functie voor debiteurenbeheer. Als je interesse hebt stuur ik liever via PB de naam van het bedrijf ;)

De rest allemaal heel veel succes +:)+ Ondanks dat ik nu een baan heb blijf ik toch nog lekker af en toe in t topic komen :D Ben benieuwd hoe het de rest vergaat!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:14

o ben benieuwd welk bedrijf, ik werk in dat gebied :D

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 12:46

Ik ben de salarisonderhandelingen ingegaan :):) :):) :):)
Vanmorgen gebeld door UZB. Eigenaar had met hun gebeld. Hinkt op 2 gedachten (vandaar zijn bedenktijd): of volledige adm uitbesteden of MIJ aannemen. UZB heeft gewezen op de voordelen van iemand op kantoor en daar was hij het volledig mee eens. Nu dus het salaris nog. Hij heeft gezegd tegen het UZB: "regel maar dat het meisje een net salaris krijgt". Het meisje _O-. Ik word volgende maand 40 :').
Maar hij had een goed gevoel bij mij, zag het wel zitten. Ik had ook al goede dingen naar voren gebracht gisteren om het een beetje meer te stroomlijnen op kantoor. Zou dit het gaan worden?????????
Straks paardrijden (na 5 weken) maar ben helemaal :):). Ben benieuwd of ik er op blijf zitten.......