(was relax niet meer in het zwart? haha ik zou me er echt aan gaan irriteren..

haha edit typo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arans schreef:Hey klopt het dat je standaar een doordeweeks OV krijgt en dat dan 1 keer kan laten veranderen?
Citaat:Soms heb je niet het abonnement dat je wilt gebruiken. Wissel dan van abonnement. Je kunt van abonnement wisselen door in te loggen.
Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen in de periode van 1 mei tot 1 september. Ook kun je niet wisselen binnen twee maanden na een eerdere wissel.
shetjessweet schreef:NieneWiep: ik wil jouw kamer!!! En ben verliefd op je bed, had vorig jaar zoiets gezien bij de IKEA. Zo iets ga ik ook halen. Of een hoogslaper.
Ben gisteravond wezen hospiteren bij een ontzettend mooie kamer. Super mooi huis ook, netjes, alles was aanwezig, ruim. Kamer had eigen wastafel + privé-balkon. Mensen waren ook best aardig voor zover je dat kunt beoordelen in een kwartier. Maar helaas, er waren nog 5 anderen die kwamen hospiteren en ik ben het niet geworden. Baal nu ontzettend. Helemaal als ik al die leuke kamers hier zie.
Red_Savage schreef:shetjessweet schreef:NieneWiep: ik wil jouw kamer!!! En ben verliefd op je bed, had vorig jaar zoiets gezien bij de IKEA. Zo iets ga ik ook halen. Of een hoogslaper.
Ben gisteravond wezen hospiteren bij een ontzettend mooie kamer. Super mooi huis ook, netjes, alles was aanwezig, ruim. Kamer had eigen wastafel + privé-balkon. Mensen waren ook best aardig voor zover je dat kunt beoordelen in een kwartier. Maar helaas, er waren nog 5 anderen die kwamen hospiteren en ik ben het niet geworden. Baal nu ontzettend. Helemaal als ik al die leuke kamers hier zie.
Niet bij de pakken neerzitten! Duurt meestal een tijdje voor je een kamer hebt.![]()
Ik heb er ook pas 1 na mijn 4e bezichtiging.
Yipee schreef:Wat een top kamers allemaal!
Shetjessweet, ik zal voor je duimen donderdag! Waar staat die kamer waarvoor je mag komen hospiteren? en wat gebeurde er eigenlijk allemaal bij je vorige hospitatie? Een soort sollicitatie gesprek 1 op 1 ofzo?