Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:08

mooi bed zeg! erg gezellig geworden.
(was relax niet meer in het zwart? haha ik zou me er echt aan gaan irriteren..:P )

haha edit typo.
Laatst bijgewerkt door lrm op 09-08-11 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

NieneWiep

Re: Meer mensen die binnenkort op kamersgaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:10

Deze is zwart? :Y) Ik zie er wel een a in hoor.

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:14

aah dan lijkt dat zo op de foto.
het lijkt net zilver..:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:14

Oohh dat bloemetje in de vensterbank <3 Superschattig !

Verder ook onwijs leuk :D

Ik heb komende dinsdag een bezichtiging in A'dam centrum, Kattenburgerstr! :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:16

Thanks! Leuk in het centrum! Hoe groot?

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:18

NieneWiep: ik wil jouw kamer!!! En ben verliefd op je bed, had vorig jaar zoiets gezien bij de IKEA. Zo iets ga ik ook halen. Of een hoogslaper.

Ben gisteravond wezen hospiteren bij een ontzettend mooie kamer. Super mooi huis ook, netjes, alles was aanwezig, ruim. Kamer had eigen wastafel + privé-balkon. Mensen waren ook best aardig voor zover je dat kunt beoordelen in een kwartier. Maar helaas, er waren nog 5 anderen die kwamen hospiteren en ik ben het niet geworden. Baal nu ontzettend. Helemaal als ik al die leuke kamers hier zie.
Laatst bijgewerkt door shetjessweet op 09-08-11 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:18

12m2, met eigen wastafel. Keuken/wc/douche delen met 10-13 pers :) Hoop maar dat het een beetje schoon is! :P

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:22

@shetjessweet, dankje! Het is het Hemnes bed wat veel mensen in dit topic ook hebben/willen. Klinkt als een ideale kamer, wat jammer zeg!

@Juul, dat is nog een aardige maat. :j Maar wel heel veel mensen om alles mee te delen zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:27

Ja klopt! Maar ik weet ook nog niet hoe dat zit hoor. Kan ook zijn dat er meerdere douches/ wc's zijn. Anders lijkt het me niet echt te doen ook.. Iig neem ik gewoon een koelkastje en combimagnetron op m'n kamer, dan kom ik al een heel eind :)

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:30

Oef, dat zijn veel mensen! Lijkt me wel dt je meerdere douches/wc's hebt dan. :)

Komen gave kamers voorbij! En hier is 'Relax' wel gewoon zwart. :D

Ik ga morgen weer naar mijn kamertje, tv enzo ophangen (als het lukt met mijn universele tv-steun die niet universeel is..)

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:51

zo jullie hebben lekker door gekletst. ik heb mooie kamers voor bij zien komen! die kast van marije ben ik stiekum wel een beetje verlieft op, erg mooi zo!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:19

Mooie kamers komen er voorbij ja :) Ik heb nog steeds niet de sleutel van mijn kamer. Pff schiet allemaal niet op met onderhuur, als ik de sleutel maar voor zaterdag heb want dan gaan we spullen kopen. Hoef nu nog niet heel veel te kopen (meisje laat haar spullen staan), dus dat is wel handig. Kan ik mooi komende tijd wat ideeën opdoen voor een kamer. Heb een complete kamerinrichting gekregen van mijn ouders, omdat ik geslaagd ben :D Echt lief!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:32

waaaauw wat kletsen jullie hard!! Ben op vakantie dus maar beperkt internet. Heb niet helemaal bijgelezen maar wat een leuke kamers!!!!!!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 17:50

Hey klopt het dat je standaar een doordeweeks OV krijgt en dat dan 1 keer kan laten veranderen?

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:08

nee, geloof het niet. Volgens mij moet je aangeven bij het aanvragen wat je wil en dat is dan het product wat er op komt te staan wat je moet ophalen. tenminste zo was het geloof ik vorig jaar bij de invoering.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:13

Ik kon het idd ook niet aangeven en heb dus nu ook weekabbo :j
Volgens mij zag ik ergens op de site staan dat je tussen mei en ik geloof september het niet kunt wijzigen, dus ik ging er vanuit dat ik daarom geen weekendabbo kon nemen :P

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:36

arans schreef:
Hey klopt het dat je standaar een doordeweeks OV krijgt en dat dan 1 keer kan laten veranderen?

Nee,

Citaat:
Soms heb je niet het abonnement dat je wilt gebruiken. Wissel dan van abonnement. Je kunt van abonnement wisselen door in te loggen.

Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen in de periode van 1 mei tot 1 september. Ook kun je niet wisselen binnen twee maanden na een eerdere wissel.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:42

Omg, NieneWiep, wil je ruilen? :D Wat zit je daar mooi, gaaf ook die muren met dat hout.

@ Juul: wow, dat zijn wel heel veel mensen. Hopelijk hebben jullie inderdaad meer dan één toilet en douche. :=

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:52

Nienewiep, wat een superleuke kamer! Echt gezellig. :D

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:07

Nienewiep: Erg leuke kamer!! Mooi gedaan :))

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:14

NieneWiep wat leuk zeg, veel leuker dan hoe het was :D echt leuk die action woorden :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:16

shetjessweet schreef:
NieneWiep: ik wil jouw kamer!!! En ben verliefd op je bed, had vorig jaar zoiets gezien bij de IKEA. Zo iets ga ik ook halen. Of een hoogslaper.

Ben gisteravond wezen hospiteren bij een ontzettend mooie kamer. Super mooi huis ook, netjes, alles was aanwezig, ruim. Kamer had eigen wastafel + privé-balkon. Mensen waren ook best aardig voor zover je dat kunt beoordelen in een kwartier. Maar helaas, er waren nog 5 anderen die kwamen hospiteren en ik ben het niet geworden. Baal nu ontzettend. Helemaal als ik al die leuke kamers hier zie.

Niet bij de pakken neerzitten! Duurt meestal een tijdje voor je een kamer hebt. :j
Ik heb er ook pas 1 na mijn 4e bezichtiging.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:25

Red_Savage schreef:
shetjessweet schreef:

Niet bij de pakken neerzitten! Duurt meestal een tijdje voor je een kamer hebt. :j
Ik heb er ook pas 1 na mijn 4e bezichtiging.

Ik mag donderdag weer!

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:34

Wat een top kamers allemaal!

Shetjessweet, ik zal voor je duimen donderdag! Waar staat die kamer waarvoor je mag komen hospiteren? en wat gebeurde er eigenlijk allemaal bij je vorige hospitatie? Een soort sollicitatie gesprek 1 op 1 ofzo?

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:39

Yipee schreef:
Wat een top kamers allemaal!

Shetjessweet, ik zal voor je duimen donderdag! Waar staat die kamer waarvoor je mag komen hospiteren? en wat gebeurde er eigenlijk allemaal bij je vorige hospitatie? Een soort sollicitatie gesprek 1 op 1 ofzo?

Jup, één op één, nou ja, één op 5 (er waren 5 mensen van het huis aanwezig). Ik kwam daar, kreeg een rondleiding, zij stelden zich voor en ik mocht iets over mezelf vertellen. En na mij kwam dan de volgende.
De kamer waar ik nu mag komen is in Nieuwegein.