Ik wil me vriend ook hier. Jaloeersss! Maar morgen zie ik hem weer. Vakantie betalen
Ik had vorige week meivakantie, deze week 3 dagen school en dan twee dagen vrij voor het weekend met hemelvaart enzo. Eigenlijk wel fijn dat ik geen vakantie meer heb, anders zou ik echt alleen maar aan het feesten zijn. Denk dat ik al iets te veel aan het studentenleven ben gewend, maar wat wil je ook. Ik heb bijna geen contact meer met de mensen van mijn school en ga alleen met studenten om Maar wel slecht voor de motivatie
Miriam91
Geplaatst: 10-05-10 18:29
Yannicke: Op de kopie cijferlijst die ik thuisgestuurd kreeg in de vakantie stond ook een 8. Ik heb dus bewijs Net de hofcultuur van kunst algemeen samengevat. Wat een vreselijk werkje zeg. En dan te bedenken dat ik nog 4 hoofdstukken moet Maarja nu eerst even eten, wie weet kan ik er daarna weer tegenaan!
nee, grapje Ik heb ze alleen op papier. Maar er was iemand hier in het topic die op de site van haar schoolkrant (correct me if I'm wrong) alle samenvattingen had. Misschien is dat iets?
Miriam91
Geplaatst: 10-05-10 19:26
Volgens mij was dat voor kunst algemeen. Tenminste ik heb dat van iemand gekregen voor kunst. Maar correct me too if i'm wrong
Heb een Nederlandsexamen gemaakt net, 2007-I. Een 7 gehaald, meer dan genoeg denk ik zo. Daar hoef ik dus weinig meer voor te doen voor het examen. Merk alleen wel dat ik moeite heb met hoofdgedachtes te formuleren en met paradoxen te analyseren.
Wij krijgen helemaal geen formule kaarten, voor geen enkel vak. Het enige wat je voor eco zou kunnen doen is tijdens het maken van examens/oefeningen de formules die je gebruikt opschrijven en later in je GRM zetten.
Ik ga nu nog maar even een stukje geschiedenis samenvatten..