Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:Heel fijn.. ik ben nu al 3 dagen thuis, belt net de conrector dat ik voor vrijdag mn herkansingen op moet geven.. maarr... ik moet nog een SE inhalen.
Phylos schreef:heb wel eco, maar zou het antwoord niet weten robin.
Dan heb ik nog een vraagje voor jullie. Over een paar weken moet ik, samen met 7 anderen, een discussie houden bij Nederlands. Weet iemand hier misschien nog een mooie stelling, die actueel is en iedereen wel aanspreekt? Liever niet iets wat met de politiek te maken heeft.
Ik ga nu weer ff bezig met school..pff vreselijk druk alweer zo vlak na de SE week
RicardoOpa schreef:Ik ben vandaag niet naar school geweest, dus heb m'n wiskunde gemist.. Die moet ik nu zowiezo herkansen
En eco herkansen. Dat betekend dat morgen al m'n toetsen goed moeten gaan.. Heeft iemand nog geschiedenis samenvatting H1 t/m H3 Dynamiek en Stagnatie.. ?
Isjtar schreef:Ik meld me maar weer eens... Ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met leren enzo, k heb volgende week se-week
Vandaag cijfer terug gekregen van frans schrijftoets... Een 8.6Nu sta ik weer precies een 8 voor frans, dus dat is mooi
Hoe is het verder met de stress rondom de se-weken? Wie is al klaar en wie moet nog?
R_obin schreef:Hm fijnHeb je dat ook tegen hem gezegd? Wat zei hij?
RicardoOpa schreef:Lottiejj schreef:@ Sophie: Als ik jou was zou ik de proeftoets maken op de cd-rom, die bij het boek zit, een paar klasgenoten hadden dit gedaan en die zeiden dat de toets er gigantisch op leek. Is in ieder geval handig !
Ik heb geen cd-rom..? Heb ik weer.
Chris schreef:Dat ze liever in een villa willen in Sorrento, Italië. En dat mensen van de havo te weinig tijd hebben gehad om te bedenken of ze mee kunnen. 1. dat huis ligt 4 km van de stad en 2 km van het strand.. 2. ik heb 3 weken geleden al een mail gestuurd met daarin dat iedereen het voor 15 januari moest weten.. dus bullshit.
Chris schreef:Joepie waarschijnlijk wil iedereen mee naar Albufeiraecht leuk. Ik hoop maar dat het niet te Chersonissos-achtig is..