Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xx_Irisje schreef:Je gaat in het weekend gewoon naar huis behalve als je weekend dienst hebt, dan blijf je om voor de paarden te zorgen. Gemiddeld zijn dat 2 weekenden per jaar.
Met anderhalf uur ben je echt niet degene die het verst moet, degene naar groningen en dergelijk doen er soms 3 uur over.
Chaos schreef:Ik H&H heb nooit kleren gekocht, en nog niet nodig gehad ook.
heartxpony schreef:Nou ik weet nog steeds niet of ik terug mag naar mijn opleiding Japans (lang verhaal) maar nu begin ik steeds meer na een opleiding met paarden te neigen.
Ik had eigenlijk een vraag voor studenten van Deurne en ik zal eerlijk zeggen ik heb me er nog niet in verdiept, maar ben het wel van plan!
Ik weet dat je je paard mee kan nemen, maar mijn paarden staan dag en nacht buiten, welk weer dan ook. Dat zijn ze val veulen af aan gewend en ze zijn echt winterhard. Ze dragen niet eens dekens. Ik begrijp dat paarden hier in stallen staan en heb al meerdere keren gelezen dat ze niet veel weidegang krijgen.
Nou, is dat echt zo of kan ik ergens een wei huren zodat ze toch de hele dag buiten kan staan, of in ieder geval zo lang mogelijk? Ik wil namelijk zeker op z'm minst een van mijn paarden meenemen.
Is het misschien ook mogelijk te wisselen of na een jaar een ander paard mee te nemen?
En ik zou HEEL graag de meningen van western ruiters willen horen die Deurne doen. Hoe bevalt het jou daar?
Haha, een enorme lap tekst x3
Chaos schreef:Hee,
Heart×pony, ik kan je geen antwoorden geven.
1.5 uur valt idd erg mee. Ik reis er minstens 3 uur over, heb er zelfs door vertragingen al eens 5 & 6 uur over gedaan. Dus het is zo erg nog niet!
Danielle, ik wist het niet.Maar voor de praktijklessen dus blijkbaar. Alleen heb ik hem nog nooit aangehad, ik weiger die dingen voor een enkele les aan te schaffen, daar zijn ze me te duur voor.
En helaas niet rijden idd. Wat ik erg raar vindt. Hoop dat er nog verandering in komt en dat we wellicht gewoon een enkele keer mogen rijden. Nu zit ik in Deurne op school en heb er nog nooit gereden, bizar!
Kimberly, welk leerjaar zit jij?