Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekke_koei schreef:ik heb een partner met een goed salaris.
hievoor werkte ik 40 uur per week in 6 dagen en das echt veel te veel.. ik ging er aan onderdoor.
ik heb ook een goed stel hersens, maar helaas nooit wat mee gedaan door omstandigheden. dus vandaar dat ik eigenlijk alles wel aanpak. liefst zou ik om willen scholen, maar de ww zal daar vast geen goedkeuring voor geven... en weer terug naar school is ivm het financiele aspect niet haalbaar
Sunrise19 schreef:Ik had toen ik net ging samenwonen ook een ww aangevraagd.
Kreeg hem niet omdat mijn vriend teveel verdiend
Nouja toen maar via het uitzendbureau gaan werken, en kon daar voor langere tijd dan werken bij 1 bedrijf.
Citaat:Hartelijk dank voor het toesturen van je persoonlijke gegevens.
Op dit moment heb ik geen passende functie die aansluit op jouw profiel. Jouw sollicitatie kan ik daarom niet verder in behandeling nemen.
Pebblesther schreef:Gekke_koei: dat klinkt positief! Ben benieuwd of je wordt uitgenodigd voor een 2e gesprek.
Zera: Jeetje dat vind ik echt niet kunnen dat ze je zwart betalen en dan ook nog onder het minimum! Wel goed van je dat je naar iets anders op zoek bent. Ik zou echt niet onder het minimum aan het werk gaan. Dan zou ik nog liever in de supermarkt of bij een callcenter aan het werk gaan!
Het sollicitatiegesprek van mijn vriend ging goed! Ze vonden het een fijn gesprek. Hij krijgt waarschijnlijk vandaag te horen of hij wordt aangenomen als administrateur.