Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_karin_ schreef:

JENNx schreef:Leuk filmpje! Ondanks dat het geluid het niet doet..
Jee. Hele avond weer gehuild. Ruzietje gehad om komende week.
Vriend gaat van:
2 juli - 18 juli naar Amerika (Seattle, Lopez Island, San Fransisco)
27 juli - 4 aug naar Turkije.
en ik kan erop gaan rekenen dat hij rond 14 augustus vertrekt naar Spanje.
En nu heeft hij zaterdag een voetbalfeestje, maar ik wil liever bij hem zijn maar hij gaaf liever naar dat voetbalfeestje, en ik ben niet uitgenodigd..

topsylover schreef:The journey has ended here..
Ik heb overlegd, gebeld en het beeindigd.

MelanieB schreef:Karin, wat een super leuk filmpje!
Had dat nederlands praten wel ff willen horen
@Topsylover, goede keus.
Ben met 7/8/9 door het VWO heengeschaatst qua Engels. Maa rik heb exchange students gezien die amper een woord uit konden kramen en in Nederland is je basis altijd beter dan in de meeste Aziatische landen, dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.

Haha.

Dat zal allemaal wel vlot verlopen, in België en Nederland leren we echt veel Engels hoor. 
ladylay schreef:Gave filmpjes![]()
Ik ga je blogs wel missen Karin
Ik volgde nog iemands blog, maar die is ook binnen 3 dagen weer terug.
Ach, straks ben ik degene die de blogs schrijftHaha.
Als je nu dat zware gevoel van je schouders af is, heb je een goede keus gemaakt Topsylover !
Engels is mijn tweede homeytaal, maar als je geen engels kan of nihil leer je daar heel snel hoor. Je pikt het zo op, met wat gebaren enzo erbij
Ik spam ook even
[RIJ-ITP] Zavier Rochelle schittert in de zon

Alleen maar omdat ik me veel te druk maak. En een lerares waar ik best wel goed mee kan die vroeg of het wel goed met me ging omdat ik er niet zo goed uit zag. Dikke oogjes ook vooral van het huilen van gisteravond. Knurft.

. Ik heb wel geen idee wat ik in mijn mail naar hun moet zetten.miccamaaike schreef:Misschien zodat je bewijs hebt dat je hem hebt verstuurd? Aangetekende brieven meot je overigens altijd 'met handtekening retour' versturen, anders heb je er nog niks aan.
Ik gok dat je het in jouw geval op persoonlijke omstandigheden moet gooien. Misschien kort uitleggen wat er is gebeurd en zeggen dat je te erg twijfelt en je daardoor niet wilt gaan.

ik ben zo nieuwsgierig