Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:Liefste zuid oost Brabant, maar ook heel Noord Brabant, Limburg en stukje Gelderland kan. Voor iets wat echt bij m'n studie past, ben ik nog wel bereid verder te reizen
Maar hoeft niet perse zorg te zijn.
Volgens mij mag ik nog na 3 maanden terugkomen, maar dat gaat veranderen naar 6 maanden
milatje schreef:Anneert schreef:Liefste zuid oost Brabant, maar ook heel Noord Brabant, Limburg en stukje Gelderland kan. Voor iets wat echt bij m'n studie past, ben ik nog wel bereid verder te reizen
Maar hoeft niet perse zorg te zijn.
Volgens mij mag ik nog na 3 maanden terugkomen, maar dat gaat veranderen naar 6 maanden
Als ik wat tegenkom zal ik het aan je door sturen.
Wieldop schreef:Hoe ging je gesprek purny?
wwillemijn schreef:Iemand die een fulltime secretaressefunctie zoekt in Utrecht? Zoeken per direct iemand in de omgeving van Utrecht. Betreft een uitdagende en afwisselende functie!
wwillemijn schreef:Secretaresse voor 2 makelaars. Je bent vooral bezig met (soms complexe) contracten opstellen, brochures maken, agendabeheer, debiteurenadministratie, gasten ontvangen, bestemmingen van panden opzoeken, panden aan- en afmelden van desbetreffende websites (waaronder natuurlijk Funda), administratie bijhouden, facturatie, dossier bijhouden (digitaal en ouderwets). En nog heel veel meer. Geen dag is hetzelfde. Het klinkt heel erg ondersteunend, maar je hebt wel een groot verantwoordingsgevoel, zelfvertrouwen en veel zelfstandigheid nodig. Hele leuke club mensen om mee te werken. De directeur is een paardenman, dus er is altijd wel wat te kletsen