gheghehe vertalen voor de niet bestaande internationale studenten van dat vak... Wat suf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine_R schreef:Succes Ineke!
Wat vreemd Ladyflame! Misschien moet die gast zelf maar eens onder de loep genomen worden..
ks er iemand die goed advies kan geven en ik even mag PB'en?
Solleke_Noah schreef:Vuurneon: is het zinvol dat je hele vakkenlijst erbij staat? (of doe je het als bijlage? dan heb ik niks gezegd). Ik pik meestal die vakken eruit die relevant zijn voor de vacature en vermeld die in mijn motivatiebrief, maar anders zet ik die er niet bij
solarpleure schreef:Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor Ineke![]()
Broerlief is ook starter en heeft een half jaar gesolliciteerd. Ik bedoelde meer in het algemeen dat het niet makkelijk is en dat ik persoonlijk nu een maandje bezig ben. Verwacht tussen de 6 en 9 maanden 'thuis' te zitten -__-
vuurneon schreef:2 dagen onbetaald lukt mij nog wel (kan dan mijn bijbaan erbij houden), maar hier bieden ze het voltijd aan.... Onbetaald en daar kan ik geen eten van kopendan heb ik liever mijn 'domme" baantje en wat geld om te leven
vuurneon schreef:Ik kreeg het advies van mijn prof om vooral niets in de onderzoekswereld te gaan doenOp de faculteit zijn ze veel bezig cijfermatig bezig en dat is nou net mijn zwakste punt en datgene waar ik echt niet blij van wordt. Daar heb ik zelf teveel hulp bij nodig ipv dat ik iemand kan helpen.
(Alhoewel ze tegenwoordig helemaal goedkope krachten hebben; 'honour studenten'voor extra credit leer je 'echt' onderzoek te toen en help je de PhD student met data verzamelen)