(Latijn, Engels, Nederlands) Helaas de hele cijferlijst alleen in het Engels, met een verklarend verhaal erbij over de NL manier van cijfers geven. Nou ja, ik zet het er wel in het Engels op, de vakken die ook Engels waren. De rest vertaal ik maar. gheghehe vertalen voor de niet bestaande internationale studenten van dat vak... Wat suf

Mijn opleiding an sich zegt niet dat ik verstand heb van personeelszaken of de beleid kant op wil, dus ik pak de vakken eruit die dat ondersteunen
ik had vanochtend een gesprek voor een PhD functie. Het was een goed gesprek, ik zag het echt zitten en er waren maar 3 kandidaten op gesprek gevraagd. Maar ik voldeed niet 100% aan het plaatje (afgestudeerd richting orthopedagogiek, vacature was bij onderwijskunde) en ze zijn toch voor de kandidaat gegaan die wél onderwijskunde had gedaan. Verder zagen ze mij absoluut voor zich als promovendus en "als die andere kandidaat er niet was geweest, hadden ze voor mij gekozen". Leuk om te horen, maar daar koop ik niks voor
dan heb ik liever mijn 'domme" baantje en wat geld om te leven