Geinig Dungen ik geloof dat ik met jouw in elk geval wel goed zou kunnen samenwerken
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 23-10-14 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Dungen
Geplaatst: 23-10-14 13:24
Dat denk ik ook wel
Valerie93
Geplaatst: 23-10-14 13:26
baan was voor 24 uur of meer, maar hij kon me geen precieze uren geven. ene week kon ik dus bijv maar 4 uur werken terwijl in een andere week miss wel 40. nou dan blijf ik wel bij mijn "vaste" 12 uurtjes.. zeker na dat gesprek. hoor het volgende week via mail of telefoon.
was trouwens bij de action.
Dungen
Geplaatst: 23-10-14 13:30
Wat een vreemde gang van zaken dan ladyflame! Bizar dat dat mag volgends de NL wet eigenlijk..
ik ben en blijf er denk ik de komende tijd ook verbaasd over hoe het gesprek ging... had me voorbereid op de meest standaard vragen, krijg ik van die absurde vragen. dacht dat dit gesprek bedoeld was voor een nieuw filiaal maar nu bleek het te gaan om het oude filiaal en dat die mensen nodig had.
achja gewoon weer verder zoeken voor iets anders erbij.
Jeetje Ladyflame, wil je daar dan überhaupt wel werken?
Hier ook wel eens een persoonlijkheidstest gedaan, vorig jaar voor mijn huidige werk. Hij ligt nog wel ergens. Het binnenvetter en 'bom barsten' herken ik eigenlijk wel. Maar ik probeer het wel af te leren. Als mij iets dwars zit dan tel ik eerst tot 100 en daarna merk ik wel of ik het alsnog meld of niet.
Ja hij had mijn sollicitatie brief enzo liggen en daar schreef hij op wat die vond of niet. Kon het helaas niet lezen omdat die vrij lelijk schreef en dat niet ondersteboven te lezen was.
BlueMilk
Geplaatst: 23-10-14 15:38
Amai wat een raar figuur is dat. Zoiets doe je toch niet ?
Ik heb vandaag ook de beslissende brief binnen gekregen, er staat voor mij een hoop moeilijke dingen in. Ga hem meenemen volgende week naar mijn coach. Succes morgen!
Wat vreemd Ladyflame! Misschien moet die gast zelf maar eens onder de loep genomen worden..
ks er iemand die goed advies kan geven en ik even mag PB'en?
vuurneon
Geplaatst: 23-10-14 17:13
Yep, je mag mij wel lastig vallen
Pfff ben mijn cv aan het omgooien op advies van een loopbaanadviseur. Wat een * werk
Purny: verstandig om de brief inderdaad door te nemen met de coach, op de een of andere manier vinden ze het blijkbaar beter om 'professioneler' te schrijven dan begrijpelijk....
Advies: ik heb een vakkenlijst in het Engels staan zie ik, vertalen in het Nederlands voor mijn cv of niet?
Vond de faculteit blijkbaar leuk Cijferlijst heb ik in het Engels ipv Nederlands. Wel NL opleiding gevolgd, echter een deel van die vakken ook daadwerkelijk in het Engels.
Mijn opleiding is ook Nederlands, een paar vakken in het Engels. Heb ook een tweetalig diploma (en cijferlijst). Onze faculteit was erg van de internationalisering, een beetje té zelfs als je het mij vraagt.. Er moesten speciale wetteksten vertaald naar het Engels, want het vak moest toegankelijk zijn voor internationale studenten. Er zaten 0 internationale studenten bij dat vak