Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Maar hebben jullie dan beide als ondernemer ook echt 0 euro buffer?
Neemt niet weg dat het natuurlijk hartstikke klote is. Las ook dat het alleen geldt als je bedrijf niet op je privé adres geregistreerd staat, waarvan veel nagelsalons onder andere de dupe van zijn.
rien10 schreef:Waar staat de regeling? https://Www.belastingdienst.nl?
MyWishMax schreef:Bijstand niveau, dus zo raar is dat bedrag niet. Het sociaal minimum dus. Het is iets he? Zonder regeling krijg je niks binnen en alleen maar kosten. Voordat je dan in aanmerking komt voor een uitkering ben je al veel meer kwijt geraakt.
Hutcherson schreef:Heeft iemand hier afgelopen maand ook WTV aangevraagd voor personeel? Ik heb dit 15-3 gedaan maar het is nogsteeds niet beoordeeld.
Inmiddels is het omgezet naar NOW regeling en zullen eerdere aanvragen voor de WTV omgezet worden naar de NOW. Maar heb nogsteeds niks gehoord. En ik zit eigenlijk wel op die onderstuening te springen zeg maar.
Emmaa_ schreef:MyWishMax schreef:Bijstand niveau, dus zo raar is dat bedrag niet. Het sociaal minimum dus. Het is iets he? Zonder regeling krijg je niks binnen en alleen maar kosten. Voordat je dan in aanmerking komt voor een uitkering ben je al veel meer kwijt geraakt.
Oh nee zeker mee eens hoor, en ik snap dat het bijstandsniveau is. Maar veel ondernemers zullen niet op dat niveau leven. Ik ben in ieder geval gewend aan hogere inkomsten dan dat.
xSCWx schreef:Ik kan alleen niet vinden of je ook in aanmerking komt voor de uitkering als je uit jezelf (tijdelijk) stopt. Weet iemand dat?