Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hopelijk wordt het wat
rijoyco schreef:Tja dat kan ik alleen achterhalen van mensen die voor gemeentes/overheden werken (daar liggen de salarissen nog veel hoger, wel 500 euro). Ik zelf werk in het bedrijfsleven.
rijoyco schreef:Ach, weetje, niet geschoten is altijd mis, als hij me écht niet meer wil betalen, ben ik dief van mijn eigen portemonee en dan ga ik gewoon zoeken naar wat anders...
wat verdienen jullie weinig
of ik verdien gewoon echt heel erg veel

Dat functie leek me ook heel leuk. Maar goed, nu alleen nog reactie van ene bedrijf en maar afwachten of ik door mag gaan naar een volgende ronde. Evelli schreef:heb wel een functie die niemand uhmn geloof ter wereld heeft

Dus ik ben bij alle bedrijven bij wie ik langskwam afgewezen. Ik had anders indruk bij deze bedrijf dat ze me geschikt vonden en dat ze dringend medewerker nodig had. En hij was ook onder mijn niveau.

Maargoed het staat er toch echt..we zoeken scholieren/studenten die het leuk vinden om 1 of meerdere dagen ons te komen helpen in de bediening. Dus k dacht okey ik vul het sollicitatie formuliertje wel in.
sonjim schreef:Ik zit inderdaad dan wel heel hoog met mijn eis, bijna 4 jaar werkervaring en HBO opleiding 2700 voor 36 uur, oepsie en ik mag nog langskomen ook.
rijoyco schreef:Ach, weetje, niet geschoten is altijd mis, als hij me écht niet meer wil betalen, ben ik dief van mijn eigen portemonee en dan ga ik gewoon zoeken naar wat anders...
).