Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

de 1e toets was zo vaag 
leuk dat je gereageerd hebt!

esch schreef:vandaag bij het maasstadziekenhuis geweest op gesprek, en ze konden me gelijk vertellen na afloop dat ik door ben naar de voglende ronde en dus bij de laatste 6 zit (er worden 3 mensen aangenomen). Helemaal blij!!!!!!!!!!!!!!

Zeker weten!! Wel even een heel ander slag
... Maar na 3 sectio's, een Whipple, een niertransplantatie, een nieuwe methode voor het lokaliseren van een borsttumor, een CABG, een Aortaklepvervanging en een horroscéne op de Ok van een vrouw die door de trein geraakt was.. ben ik helemaal 360 graden om
.. 
WolinLotte schreef:Ik doe nu laatste jaar MBO-V, maar heb twee weken terug meegelopen op het OK-centrum van het LUMC en jup.. Na mijn MBO-V opleiding ga ik zeker de opleiding volgen tot operatie-asissent!!Zeker weten!! Wel even een heel ander slag
... Maar na 3 sectio's, een Whipple, een niertransplantatie, een nieuwe methode voor het lokaliseren van een borsttumor, een CABG, een Aortaklepvervanging en een horroscéne op de Ok van een vrouw die door de trein geraakt was.. ben ik helemaal 360 graden om
..

, verschilt ook weer..
, schandalig.. maar waar. Raggel schreef:Ik ga binnenkort solliciteren voor de nieuwe opleiding HBO-VT in Heerlen. Dat is HBO-V met daarnaast OK-assistente opleiding. Dus aan het einde van de 4 jaar krijg je 2 diploma's. Lijkt me echt super leuk!