_Mirjam schreef:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Die streak boeit me niks, de ranking nog minder ik doe het om te leren en niks anders. Die quests mogen ook wel weg maar ik doe ze om mijn medeleerder niet te laten stikken. Ik gebruik de streak freeze ook heel bewust voor dagen niks doen
Silvia schreef:https://www.linda.nl/meiden/meiden-real ... LMb5yfGruA
Niet willen stoppen met DuoLingo vanwege de streak. Herkenbaar?
karuna schreef:Omdat die zich vanzelf inzetik oefen bewust niet dagelijks. Juist omdat ik niet de drang/dwang wil voelen elke dag te moeten oefenen. Maar om toch te blijven leren is een dag of 4 per week wel handig om bij te houden. Maar mocht het zo uitkomen dat ik een week niet kan leren. Dan ben ik mijn dagen kwijt maar kan ik daar niet wakker van liggen
_Mirjam schreef:Ik wil heel 2023 in de diamantdivisie blijven en dat is deze week erg stom. De laagste speler die niet zakt, zit al op 3000 xp. Ik zit deze week dus als een gek lessen te maken en vraag me tegelijkertijd af waar ik het voor doe, want met zoveel lessen leer ik duidelijk niks meer dan met gewoon een kwartiertje per dag. Hopelijk volgende week weer meer geluk met mijn groep
Ik heb een streak van ruim 750 en wil die wel behouden. Ik sla ook nog weleens de maandag over om in een makkelijkere groep te komen inderdaad, dat was ik deze week dus vergeten
JMJ schreef:_Mirjam schreef:Ik wil heel 2023 in de diamantdivisie blijven en dat is deze week erg stom. De laagste speler die niet zakt, zit al op 3000 xp. Ik zit deze week dus als een gek lessen te maken en vraag me tegelijkertijd af waar ik het voor doe, want met zoveel lessen leer ik duidelijk niks meer dan met gewoon een kwartiertje per dag. Hopelijk volgende week weer meer geluk met mijn groep
Ik heb een streak van ruim 750 en wil die wel behouden. Ik sla ook nog weleens de maandag over om in een makkelijkere groep te komen inderdaad, dat was ik deze week dus vergeten
Je profiel op privé zetten, dan doe je niet mee met de leage, als je dan volgende week je profiel weer op openbaar zet zit je gewoon weer in de diamontleage.
_Mirjam schreef:Silvia schreef:https://www.linda.nl/meiden/meiden-real ... LMb5yfGruA
Huh, volgens die tekst kan je door fouten je streak kwijtraken? Dat is nieuw
Silvia schreef:https://www.linda.nl/meiden/meiden-real ... LMb5yfGruA
_Mirjam schreef:In mijn ervaring zegt dat niveau alleen wat over het lezen, luisteren en schrijven. Spreken leer je pas echt wanneer je gaat praten in die taal. Met alleen duolingo kom je dus nooit aan een B2 niveau. Eigenlijk jammer dat ze dat wel beweren.
germie schreef:_Mirjam schreef:Huh, volgens die tekst kan je door fouten je streak kwijtraken? Dat is nieuw
Als ik het lees maakt ze te veel fouten en is de hartjes kwijt. En dan is je les niet af tenzij je dus voor 450 juwelen weer 5 hartjes koopt.