Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb ook wel mazzel met alle examens in de middag, dan ben ik wat scherper
en ik had alsnog een 6,5. Dus als het straks ook zo gaat ben ik happy hoor
.PSvanLot schreef:Kairos schreef:Je mag het alsnog sturen x) Misschien heb ik er toch wat aan lol x)
haha er is niks grappigs aan, gewoon handig.
Het is gewoon hoe het bloed loopt door hart en bloedvaten, hoe de aderen heten en wanneer het zuurstofrijk of arm is.

liliekska schreef:Ze mogen je wiskunde afrondingsfouten maar max 2 keer aanrekenen (vwo is 2 iig). De correctoren moeten echter wel per vraag aangeven dat ze een punt aftrek geven voor afronding omdat t in feite wel een fout is. Die punten krijg je dus terug voor de laatste ‘vraag’. Stel jouw examen heeft 20 vragen en je bij elke vraag een afrondingsfout. Dan krijg je dus 18 punten voor de laatste vraag. Maak je 5 afrondingsfouten krijg je er 3.
Verder tellen die punten niet mee in t puntentotaal dus alles goed is nogsteeds een 10, 2 afrondingsfouten zal dus een 9,8 oid zijn maar 6 afrondingsfouten zou dus op hetzelfde cijfer uitkomen als 2 afrondingsfouten (ervanuitgaande dat verder alles goed is)
SBravour schreef:Maar dan moet je wel de laatste vraag helemaal goed hebben denk ik?
FlameHorse schreef:SBravour schreef:
15 inderdaad. Vond het best weinig. Ben wel benieuwd, denk dat we bij de moeilijkheidsgraad ongeveer naar 2018-2 moeten kijken?
Ja doe ik wel, vond 1e tijdvak echt beneden ons niveau
SBravour schreef:FlameHorse schreef:
Vond 2018-2 ook nog wel meevallen eigenlijk. De algebra lukt altijd wel, meetkunde vind ik nog wel lastig.
Same here!! Alles is oké bij mij, alleen het inzicht bij de cirkels combi meetkunde mis ik soms
Raaklijnen aan cirkels gaat prima maar van die echte inzicht vragen ben ik echt clueless. Ik ga denk ik nog wel eventjes de meetkunde paragraaf in het examentraining hfst. van het wiskundeboek doornemen. Sommige dingetjes kon je namelijk gewoon weten en toepassen bij 2018-2.
…
Focussen op biologie, scheikunde en nederlands! liliekska schreef:Ze mogen je wiskunde afrondingsfouten maar max 2 keer aanrekenen (vwo is 2 iig). De correctoren moeten echter wel per vraag aangeven dat ze een punt aftrek geven voor afronding omdat t in feite wel een fout is. Die punten krijg je dus terug voor de laatste ‘vraag’. Stel jouw examen heeft 20 vragen en je bij elke vraag een afrondingsfout. Dan krijg je dus 18 punten voor de laatste vraag. Maak je 5 afrondingsfouten krijg je er 3.
Verder tellen die punten niet mee in t puntentotaal dus alles goed is nogsteeds een 10, 2 afrondingsfouten zal dus een 9,8 oid zijn maar 6 afrondingsfouten zou dus op hetzelfde cijfer uitkomen als 2 afrondingsfouten (ervanuitgaande dat verder alles goed is)