Ahhh Blingh ik duim dat je het haalt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:Gefeliciteerd Morris![]()
Ahhh Blingh ik duim dat je het haalt
idinn schreef:Ik heb een grotemensenbaan gevonden, nog een week bij mijn bijbaan en dan daar beginnen
Vind wel spannendMaar heel fijn eindelijk eens op niveau te gaan werken!
Ik roep al 2 weken: woaah ik heb een grotemensenbaanVoelt zo gek aan!
Yvankaxx schreef:Ik ben nu aan het werk (zorg), begin in september aan mijn laatste stage!
Zit nu al eens wat naar vacatures te kijken. Wat eng om straks een “grotemensenbaan” te hebben
Warboel schreef:Argh wat belachelijk zeg van je begeleider! Hoor zoveel van dat soort verhalen... mijn begeleiders hebben altijd zooo voor me gedaan, maarschalken ook wel dat we maar met 6 mensen in de minor zaten![]()
Echt heel vervelend. Wat heb je nu met haar afgesproken?
Ik ben niet op zoek naar een grotemensenbaan. Werk nu 3 dagen in de week bij m’n bijbaan en ga me binnenkort bij de kvk inschrijven. Ben nu bezig om dingen daarvoor voor te bereiden, website maken en dergelijke. Ik zie mezelf gewoon niet 40 uur op kantoor zitten, daar word ik gewoon echt niet gelukkig van. Dus ga lekker voor mezelf werken!zit nu ook bij een Young Alumni Club waarmee we waarschijnlijk naar de Dutch Design Week gaan en zij helpen je ook met al je vragen rondom het voor jezelf werken in de ontwerperswereld dus ik hoop dat dat een beetje een springplank is voor m’n verdere carrière als zzper
jojoleinee schreef:Helaas, 1/2 verslagen al niet gehaald. 10 september kan ik alweer inleveren maar ik weet niet eens of ik dat ga halen. Onze diploma uitreiking is 30 september maar door bureaucratie kan ik sowieso niet meer mee doen.
Duimen voor verslag 2..
MonteKarlo schreef:jojoleinee schreef:Helaas, 1/2 verslagen al niet gehaald. 10 september kan ik alweer inleveren maar ik weet niet eens of ik dat ga halen. Onze diploma uitreiking is 30 september maar door bureaucratie kan ik sowieso niet meer mee doen.
Duimen voor verslag 2..
Fontys gaat lekker zeg, not.
Ik krijg, verrassend genoeg, alweer een nieuwe begeleider. En mijn stageleerplan is afgekeurd terwijl ik hetzelfde had gedaan als een mede student wie een andere beoordelaar had en die het wel goedgekeurd had gekregen. Echt hoor