Dan hier ook nog even een oproepje. Ik zoek een oppas voor één hond, ongeveer drie dagen per week, kop van Overijssel. Mocht je iemand weten, graag een pb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
want dat kan ook gewoon!
Bij het vertrekken vond ik het ook nogal wat 'ongemakkelijk'. Ik ging nog eens na dat wanneer ik met de hond kwam wandelen hij dus niet thuis zou zijn. Hij zei dat dat niet per se altijd zo zou zijn. En toen stelde hij dus voor dat we ook 'samen konden gaan wandelen als ik tijd had'. Nuja, dat is natuurlijk ook niet echt het 'doel'. En een afscheidskus (op de wang, gelukkig) vond ik ook een beetje overbodig. 
Dus echt eenzaam zal hij niet per se zijn lijkt me.
Ik word er een beetje ongemakkelijk van.
Because it caught me so off guard (ja sorry, Nederlands) zei ik maar heel snel [i]"Oh no... That's just a deodorant bottle!". God, misschien had ik toch maar beter ja gezegd. Aan de andere kant, ben ik er toch altijd maar wat voorzichtig mee.
Ik had toch nog geen middag gegeten dus kwam voor mij niet per se slecht uit. (Ik zocht er ook niet direct iets achter) Ik vind het ook niet erg om iemand gewoon te leren kennen en om eerlijk te zijn tja, ik had ook niet verwacht dat hij zo lang door zou blijven praten. Dusja, misschien had ik inderdaad nadrukkelijk kunnen vragen om meteen met de hond naar buiten te gaan.
Ik had niet verwacht dat iemand dit misschien zou kunnen opnemen als 'laten we meer afspreken want het is gezellig' of iets in die aard.
Nu weet ik in het vervolg ook dat ik hier dus wel op moet letten. (En dat ik in eerste instantie gewoon niet bij hun thuis afspreek) Het is dat ik al met heel wat hondeneigenaren heb afgesproken en me dit nog nooit overkomen is. Want eerlijk is eerlijk, bij één van mijn favoriete "ex-hondjes" -toen ik nog in Hasselt woonde- heb ik ook zeker een uur zitten praten met die vrouw en wat frisdrank gedronken, daarna zijn we nog gaan wandelen. En dat vond ik ook gezellig.
Ik had toch te veel vrije tijd dus ik tilde er op die momenten ook niet te zwaar aan. Het is misschien dat het nu een man is en hij vrij nadrukkelijk die vraag stelt dat het de situatie toch wel wat anders maakt... Ik ben het dus vrij 'gewoon' om zo uitgebreid kennis te maken, even gaan wandelen, thuis nog iets drinken,... Misschien niet de beste gewoonte dus.

Met daarbij het gevoel dat ik iemand over mijn grenzen heen heb laten gaan, voelt een beetje idioot.
altijd met klanten gewerkt.