Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talindos schreef:Reusje_xx schreef:Gaaf onderwerp! Ik zat eerst ook aan zoiets te denken, maar mijn partner is geen paardentypje haha. Ga je ook in op Dna enzo?
Ik probeer wel in te gaan op DNA, maar het grootste gedeelte is toch de "techniek" achter de goede hengst voor je merrie kiezen. Het is best interessant om het fokken is van heel dichtbij te bekijken. HHeb weer veel nieuwe dingen geleerd over de paardenwereld.
Waarover doe jij het Reusje? Jammer dat je partner geen paardentype is.
Reusje_xx schreef:Talindos schreef:
Ik probeer wel in te gaan op DNA, maar het grootste gedeelte is toch de "techniek" achter de goede hengst voor je merrie kiezen. Het is best interessant om het fokken is van heel dichtbij te bekijken. HHeb weer veel nieuwe dingen geleerd over de paardenwereld.
Waarover doe jij het Reusje? Jammer dat je partner geen paardentype is.
Ook interessant! Ik heb het over de ziekte van Crohn gedaan, en heb hem afgelopen vrijdag al ingeleverd
Reusje_xx schreef:Geen DNA onderzoek gedaan. Het ging vooral om de leefkwaliteit van kinderen tussen 12-18 jaar. Wel een stuk over DNA verteld!
Op het onderwerp gekomen door persoonlijke ervaringen helaas. In 2013 (in de brugklas heel fijn) heb ik de diagnose Crohn gehad. Door medicijnen gelukkig totaal geen last van nuAlleen wat sneller moe, wat heel irritant is maar dragelijk.