. Wel fijn dat jullie tropen rooster hebben, wij hadden het begin dit schooljaar ook. Ook alleen pas na het 6e ofzo, nee want dan wordt het pas echt warm
. Pws beginnen wij volgend jaar pas aan. Ik zit nu volop in de toetsweek, het gaat wel redelijk. Ga vast wel over, tenzij ik het echt extreem verpruts op het einde. Met dit weer wil ik eigenlijk ook niet buiten zitten hoor, die warmte is niks voor mij en verbrand met een keer knipperen...
alleen morgen nog. Succes met de jouwe, nog even door!!
) gehaald en de rest van de vakken kan ik niet meer naar een onvoldoende helpen (als het goed is? en anders sta ik nog maar 2 tekorten). Dus ik ben safe
)
we zoeken het wat in de psychologie/maatschappelijke kwesties. We hadden al wat ideeën als kijken naar problemen in het onderwijs/hoe het onderwijs van de toekomst eruit zou moeten zien. En wat ik vanochtend bedacht; of 'nudging' (vorm van manipulatie) door de overheid de vrijheid van burgers teveel aantast. Daar zijn we nu beide wel redelijk enthousiast over, nu uitzoeken hoe een onderzoek daarna er uit zou kunnen zien...