Jaa nee ik dacht al vandaar dat ik het vroeg hahaha Maar das wel gaaf! En thanks
Ai succes Desiree!
YvonRondo
Geplaatst: 15-10-15 19:47
Fijn dat de springles leuk was Kim! Ik vind springlessen ook zo leuk En succes met je huiswerk verder! Succes Desirée! Ik heb nu al vakantie, heerlijk Wauw, gave foto's Myrthe!
Ik gebruik ook alleen Mascara, een waterproof van Max Factor. Die haal ik dan weg met make up remover van Kruidvat, alleen die vind ik niet heel erg fijn... Ik heb meer het idee dat ik m'n wimpers ermee afhaal
Mijn wiskunde repetitie ging niet echt heel erg goed, maar ik mag een 5,2 halen en dan sta ik nog voldoende, dus duimen maar...
Wat lekker dat je al vakantie hebt, en super dat de springles zo goed ging.
Balen van je wiskunde repetitie, maar komt vast goed! Doe je A of B?
Ooeeeh koud Femke!
Ik ga maandag 5 dagen naar Berlijn met school, ook super leuk! En dan die vrijdag als we terugkomen nog een week vakantie. Dus eigenlijk lekker 2 weken 'vrij'. Al moet ik in beiden weken wel veel voor school doen.
Ik duim mee Yvon! Ik ben trouwens echt jaloers op je vakantie. Hoezo vinden Femke? En veel succes morgen! Veel plezier Dees!
Oh, dit is zo stom! Wij zijn met school op werkweek in Limburg geweest en daar moesten we ook twee dagen onderzoeken doen. Van die twee dagen moeten wij een verslag maken met de onderzoeksresultaten die we daar hebben en dat telt mee voor het schoolexamen. Het is nu alleen een beetje jammer dat de resultaten kwijt zijn. De docent had ze allemaal verzameld, maar nu zegt ze dat ze ze aan mij heeft gegeven, of dat ik weet aan wie ze ze gegeven heeft. Maar dat weet ik helemaal niet! Er gaan nu ook mensen naar de jaarlaagcoordinator, dus ik hoop dat het goed komt.
YvonRondo
Geplaatst: 15-10-15 20:27
Myrthe, bedoel je welke methode? Wij hebben Moderne Wiskunde. Ik doe wiskunde A Desirée. En leuk dat je naar Berlijn gaat! Wij gaan ook, maar dan precies 1 week later Hoe lang blijven jullie daar? Bedankt dat jullie allemaal meeduimen! Waarschijnlijk weet ik het cijfer pas laat maar goed
Wat vervelend Kim! Ik hoop dat jullie ze snel weer terug hebben.
Wie van jullie volgt ook Expeditie Robinson?
Edit: iets toegevoegd
Laatst bijgewerkt door YvonRondo op 15-10-15 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
In de zesde dus Dees? Wij gaan volgend jaar, pas op werkweek Niet in gastgezinnen ofzo, lijkt me wel erg gaaf trouwens.
Whoohoo mijn topic staat in uitgelicht
elise21
Geplaatst: 16-10-15 13:19
Ja ik zag het Myrthe! Super leuk!!
Ik heb de andere twee voorlichtingen gehad. De twijfel is nu nóg erger Ik neig toch meer naar Berlijn, want zelf ga ik daar anders niet meer naartoe. Elke avond feesten en gestoorde leraren We gaan dan ook naar een spookhuis in een bunker wat blijkbaar super eng is, iemand al geweest? Barca lijkt me dan weer zo leuk, lekker (met zijn allen) eten, mooi weer, lekker relaxt. Ik weet het niet
Lastig Elise! Kiezen waar je je zelf het best bij voelt.
Haha Kim van suiker (;. Ik ben op de weg naar huis ook nat geregend en heb net in de regen gemend (geen binnenbak helaas). Maar hij liep wel super! Echt wauw! Als het zo door gaat dan ga ik nog 1x B starten en als ik dan weer iets van 195 oid rijd ga ik gewoon de volgende keer L starten. Winstpunt waardig zou het nog wel niet zijn, maar proberen kan altijd.
Morgen vliegt een deel van V5 naar de VS, misschien ik volgend jaar wel in dat vliegtuig. Zo raar om te bedenken. Ennnn VAKANTIEEEEEEE