Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joy_Mennings schreef:Je mag je voor 4 opleidingen aanmelden. 1 lotingstudie en 3 andere. Geldt alleen voor HBO trouwens.
saabineex schreef:Oh top, maar ik heb er maar 2 dus geen vier nodig. Welke opleiding ga je afzeggen en welke houdt je? Staat er bij elke studie of het een SKC of Loting is.
saabineex schreef:Joy_Mennings schreef:Ik ga me uitschrijven voor fotografie bij Sint Lucas. Ga nog wel kijken bij de fotovakschool dus misschien schrijf ik me daar nog voor in. Verder heb ik me ingeschreven voor mbrt bij de fontys.
Ah jammer, fotografie is wel echt leuk! Wat houdt mbrt in?;$
Dan leer je scans te maken (echo, mri scan enzo) en je leert hoe bestralingsplannen te maken en hoe je die moet uitvoeren.
Als je die vragen op niet verplicht zet zal ik hem nogmaal invullen! Voor de rest nette vragen hoor! Succes! 
saabineex schreef:Nieuwe enquête is af;
Heey,
Wij hebben voor ons profielwerkstuk een enquete gemaakt over accijns. Zou jij die voor ons in willen vullen? Duurt ca. 5 minuten.
http://www.survio.com/survey/d/R3B3H7X4V3J5O7D9M
Alvast bedankt,
Puck en Sabine
; Ik zet bij elke vraag niet van toepassing neer, maar maak de vragen wel verplicht. Want als er iemand is die wél een accijnsproduct gebruikt maar die vraag dan overslaat missen wij ''informatie''
IlovePuk schreef:Wie had vandaag ook al weer pws presentatie? En hoe ging het?
Ik ga hem ook invullen, Sabine!