Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlou_ schreef:Hoi welkom!!
Spannend dat je 28 juni je eind gesprek hebt!
Gewoon jezelf blijven, bedenk (maar dat Al je vast al gedaan hebben) goed wat je motivatie is. Voor de rest kam ik me het nu al niet meer zo goed herinneren haha!
Succes iig!
Ik ben nu een maandje bezig en het is super leuk! Morgen proffecioneel fit intest, ben benieuwd want heb spierpijn van het boksen haha
man wat zwaar haha.

DNIEZE schreef:Goedemorgen,
Wie van jullie weet mijn vraag te beantwoorden?
Voor de opleiding tot hoofdagent moet je in het bezit zijn van een vmbo GL/TL diploma.
Ik beschik helaas over een VMBO Basis diploma,
Wie weet of ze hier ook een uitzondering voor maken of houden ze zich echt vast aan de GL/TL diploma?
Bonnyyyyyy schreef:geen uitzondering hoor, er zijn zoveel mensen. zelfs word je niet aangenomen als je een veel hoger niveau heb
xxEvelynxx schreef:Bonnyyyyyy schreef:geen uitzondering hoor, er zijn zoveel mensen. zelfs word je niet aangenomen als je een veel hoger niveau heb
Dat is niet waar..
Ik heb al een mbo 4 opleiding afgerond en nu weer gesolliciteerd op een mbo 4 dus eigenlijk een te hoge opleiding. En ik start in oktober toch echt de opleiding
Druif_01 schreef:Evelyn, een mbo 4 opleiding valt niet onder de noemer 'veel hoger opgeleid'. Het is hetzelfde niveau dus daar zullen ze sneller in mee gaan dan iemand met een hbo opleiding of hoger.
xxEvelynxx schreef:Druif_01 schreef:Evelyn, een mbo 4 opleiding valt niet onder de noemer 'veel hoger opgeleid'. Het is hetzelfde niveau dus daar zullen ze sneller in mee gaan dan iemand met een hbo opleiding of hoger.
Wel als ze aangeven een vmbo er te willen hebben..
Maar er zijn zat mensen die ik ken die hbo hebben gedaan en nu hoofdagent zijn! Dus alles kan
. Maar vaak minder snel, omdat ze die idd op andere functie willen. Ik ben echt mega blij deze gekozen te hebben haha... als ik nu kijk naar niveau 5,pff