Maar ik heb nu een CV van 4 kantjes en dat is wel de max, ik heb dus wel moeten schrappen in de tekst. Zo heb ik hobbies er uit gelaten. Dat zien ze wel op mijn LinkedIn profiel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Meraki schreef:Kyno schreef:Ik ben schuldhulpverlener!
Mooie vacature, maar helaas voor mij qua afstand niet te doen. (Woon in Gildehaus, net over de grens bij Enschede)
Hebben ze bij Carint niks voor jou? Mijn moeder zie laatst dat ze best veel mensen zoeken wat dat betreft.
Balen dat je boventallig verklaart bent ! Op mijn huidige mensen zijn oom 7 boventallig verklaard. Succes met solliciteren

Gisteren op gesprek en vanochtend al gebeld, hopen dat het bevalt van beide kanten

Ineke2 schreef:Haha zó dom zijn ze niet Quartel. De WW uitkering is gestopt per 1-2-2015. Staat in de brief die ik heb ontvangen.
Maar ze moeten die website van werk.nl eens gebruiksvriendelijker maken.
Zowel de uitkeringsinstantie als de werkzoekende zou daar een stuk beter mee uit de voeten kunnen. Dát heb ik wel doorgegeven in de plaats van mijn sollicitatie activiteit zojuist, inclusief de uitleg zoals ik hierboven al verteld heb
Dimple schreef:Oh nee echt?? Dat is best een behoorlijke fout. Er ontstond meteen nog een vacature zeker?![]()
Ik heb echt zo'n leuke vacature gezien!!!!! DIE WIL IK!!!
Hoe ga ik laten zien dat ze mij moeten hebben voor die baan???
Waar is die Cowboy wanneer je hem nodig hebt??
Van welke zinnen in brieven ben jij allergisch? Waar zou jij als manager door getriggerd worden in een brief? Wat is de grens van niet uitnodigen of wel uitnodigen?
Shoot -please!!![]()
Voor de baanzoekenden onder ons..........kan handig zijn als je je onderschrift aanpast
) Andersom: je kunt de beste brief van de wereld hebben, als het CV niet past ga je gewoon op de stapel 'nee'. LadyMadonna schreef:Gebeurt dat serieus? Klagen over werkgevers en levensverhalen?
Ik heb het ooit anders gehad, kreeg een brief op de zaak, een afgescheurd lijntjes papiertje, met de hand geschreven: ik achmed, jij werk voor mij? Bel 06123456789
Cowboy55 schreef:Overigens: als je door de eerste schifting heen ben ga ik je googelen, je op Facebook proberen te vinden, etc.. Pas dus op wat je op het internet mikt, zeker als je dat onder je eigen naam doet! Wat op het internet staat, staat er voor eeuwig! Ook die sh*t die je er vorige maand in een dronken bui op gezet hebt.
Terzijde: je hebt gehoord van Facebook's nieuwe insteek: alles wat je erop zet mogen wij gebruiken? Ga er maar vanuit dat jouw Facebook input tussen nu en 5 jaar gewoon te koop is voor (toekomstige) werkgevers. Dus wees voorzichtig!
. Ik denk niet zozeer in "mijn werkgever zou dit wel eens kunnen zien", maar eerder in "ik moest maar eens een str*ntschijnheilig wijf in mijn vriendenlijst hebben zitten die mijn foto/bericht printscreent en doorstuurt"
Dus ik schrijf niets op facebook wat niet geweten mag worden, en ik drink al sowieso geen alcohol dus foute feestmomenten kom je van mij al helemaal niet tegen. Missy_ schreef:Ik lees al een tijdje mee maar nu wilde ik toch ook even reageren
Zoals jullie zien heb ik ook mijn onderschrift aangepast, ben nog wel bezig met afstuderen maar hoop dat als ik klaar ben, ik snel aan de slag kan. Ik doe nu Sociaal pedagogische hulpverlening en heb ongeveer 1 jaar ervaring in de kinderopvang als invalkracht. Wil het liefste werken in de jeugdzorg/gehandicaptenzorg maar dat is op dit moment heel lastig. Werken op een vaste groep in de kinderopvang lijkt me ook erg leuk. Ik woon in de omgeving van Den Haag dus als iemand iets weet dan hoor ik dat graag! Zal ook m'n ogen open houden voor jullie