Mijn deadline is dinsdag, laatste gesprek met docent was heel positief!
Weet nu ook al wie mijn 3e beoordelaar is tijdens de zitting, en ze ziet er niet heel eng uit
Nog 2,5 hoofdstukken typen en dan komt het einde inzicht!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kirsha schreef:Last-minute welkom Lovefly!
Laten jullie je scriptie inbinden? Ik heb het hier gewoon op het bedrijf geprint en in zo'n soort ringband gedaan, met van die losse plastic covers
Hier ook geen verdediging, ik heb gewoon de presentatie en daar gaan ze 'kritische vragen' stellen () en aan de hand daarvan bepalen ze het cijfer.
Kirsha schreef:Super! Waar ga je werken, bij je stagebedrijf?
Ik heb mijn presentatie komende maandag, 8 juni. Als het goed is weet ik diezelfde middag nog wat mijn cijfer wordt, ik ben nu al zenuwachtig
xNathaliee schreef:Na me mail kreeg ik direct een antwoord terug met het stuk voorzien van feedback. Verwerkt en zo goed als ingeleverd nu schijn ik iets vergeten te zijn maar durf niet op macbook te openen ben bang dat me hele indeling (cirkeldiagrammen zijn echt lastig te verschuiven) dan veranderd! Iemand daar tips voor?

sorry dat ik kom binnenvallen. Heb mij ooit eerder begin dit schooljaar gemeld, maar toen zag ik het niet meer zitten en leek het alsof het allemaal niet ging lukken. Ik hik vooral tegen stage aan. Wanneer ik deze heb behaald moet ik nog paar tentamens en eindpresentatie!