haha aah dat is wel leuk! laatste jaartje is gewoon een mengseltje van alle vorige jaren!
ik heb trouwens ook 3 digitale boeken, hebben jullie dat ook? Ik word er een beetje bang van
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. waarom veranderen ze dit nou weer precies in mijn laatste jaar? Wij krijgen ook geen ipad, wel vanaf dit jaar alle brugklassers. Opzich vind ik het helemaal niet erg dat ik geen ipad krijg, ik zou er echt niet op kunnen leren.. geef mij inderdaad ook maar gewoon boeken, ik schrijf ook nog steeds al mijn samenvattingen ipv dat ik ze typ, werk voor mij veel beter!
. Maar jammer genoeg hebben ze dat niet
bente12 schreef:eecht? kunnen ze dat verplichten? jeetje..
haha aah dat is wel leuk! laatste jaartje is gewoon een mengseltje van alle vorige jaren!
ik heb trouwens ook 3 digitale boeken, hebben jullie dat ook? Ik word er een beetje bang van
liefsmarleen schreef:Wij hebben geen digitale boeken, wel jammer anders mocht je denk ipad ofzo meenemen
Leuk paardje Pernille!
Wie weet goeie franse zinnen om over mn vakantie te vertellen. Of zeg iets over die van jullie dan ga ik dat ookwel zeggen

Eens niet achter zo'n fel beeldscherm.. en dan oefent mn hand weer eens op schrijven
Mn handschrift was al erg maar nu..... (op mbo zaten we dus driekwart van de dag op computers, maar dat kwam wegens de vele grafische opdrachten)
Ik haat kaften echt zooooo erg 
CuteApplePie schreef:liefsmarleen schreef:Wij hebben geen digitale boeken, wel jammer anders mocht je denk ipad ofzo meenemen
Leuk paardje Pernille!
Wie weet goeie franse zinnen om over mn vakantie te vertellen. Of zeg iets over die van jullie dan ga ik dat ookwel zeggen
je ne parle pas française.
nee grapje, ik spreek prima frans (ofja ik versta het goed)
maar kan niet echt iets bedenken, sorry!
(nja, na je m'apelle emma blabla et j'habite a pay-bas ofzo
)
Merhaba!