Ik ben goed in wiskunde, ik sta een 7,7, maar dat had ik niet verwacht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loolotte schreef:Klacht voor wiskunde is de deur uit hoor. Jeetje wat een bullshit. Ons is verteld dat we die dingen van log niet hoefden te leren want die zouden toch nooit in het examen komen (en dat zijn ze vanaf in ieder geval 2011 ook niet geweest)... En die laatste vraag was toetsing met normal maar ons is verteld dat dat ook nóóit zou worden gevraagd (en again ook niet gedaan vanaf 2011). Toetsing was juist mijn enige sterke punt maar als ze er dan zo'n rotvraag van maken, kan ik het helemaal schudden...
Goed zeg!
persoonlijk vond ik wis A en B veeeeeeel makkelijker vergeleken met wat wij altijd met schoolexamens kregen. Eindexamen was echt heel erg recht toe recht aan. welshfan97 schreef:stiekem baal ik van wis A, ik heb één vraag fout! Helaas een 5 punten opgave dus ik heb wrss 80 van de 85 punten. Als ik een 8,7 haal of hoger sta ik een 9 op mijn eindlijst, dat zou wel gaaf zijnpersoonlijk vond ik wis A en B veeeeeeel makkelijker vergeleken met wat wij altijd met schoolexamens kregen. Eindexamen was echt heel erg recht toe recht aan.
Moet tussen de 6,5 en de 7 halen om een voldoende te komen te staan. Heb zo'n driedaagse examentraining gedaan bij lyceo en voor het eerstvolgende oefenexamen dat ik heb gedaan had ik een 4,7