Isa schreef:Rachel_Chap schreef:Ik word dit jaar 16 maar ik ben dan ook een late leerling
Heet dat niet vroege?
Nee, als ik nu in de 5e zou zitten was ik een vroege
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lina1998 schreef:dyoka schreef:Bij ons kun je ook Spaans kiezen maar ik heb het niet gedaan, al lijkt het me best leuk maar het wordt gewoon teveel dan.
Ik vind scheikunde en natuurkunde ook leuk, natuurkunde wel moeilijk maarja. Ik heb echt een gruwelijke pesthekel aan wiskunde.
ik hou van wiskunde maar ik ben ook goed in wiskunde dus dat scheelt ook wel

had nu ook in de 5e kunnen zitten 

wss wordt het ook echt een ramp. Maar mocht niet meer wisselen. Qua talen ben ik alleen goed in duits en de rest zuigt. Maar de andere vakken zoals ak natuurkunde scheikunde en geschiedenis zijn net zo erg 
ik vind dus geen enkel vak leuk, de een is nog erger dan de ander... ben ik de enige? Ik heb nu de vakken die ik het ergst vind eruit gegooit. Enige vakken die ik niet heel erg vind om te leren zijn duits en biologie. Gs vind ik echt het stomste vak ever, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben
Kimmms_ schreef:Ik ben veertien maar volgens mij heb ik groep 1/2 in 1x gedaan..
Anna: wat leuk! Mijne is 90 cm
Spaans, waarom ik het gekozen heb? Tactiek. Aangezien ik in geen enkel vak goed ben heb ik een heel strategie's plan gemaakt waarin ik goed heb uitgedacht waardoor ik minder snel van school af hoefwss wordt het ook echt een ramp. Maar mocht niet meer wisselen. Qua talen ben ik alleen goed in duits en de rest zuigt. Maar de andere vakken zoals ak natuurkunde scheikunde en geschiedenis zijn net zo erg
Wat ik me nou wel afvraag, hoe jullie nou een vak leuk kunnen vindenik vind dus geen enkel vak leuk, de een is nog erger dan de ander... ben ik de enige? Ik heb nu de vakken die ik het ergst vind eruit gegooit. Enige vakken die ik niet heel erg vind om te leren zijn duits en biologie. Gs vind ik echt het stomste vak ever, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben
dyoka schreef:Ik heb niet alle vakken die ik poedersuiker vindt eruit gegooid. Nou was die niet ook altijd mogelijk ( wiskunde), maar toch. Alleen geschiedenis heb ik weggelaten (
) maar natuurkunde vind ik nou ook niet geweldig maar heb het wel gekozen. Je hebt er laten gewoon meer aan.

Isa schreef:xNK schreef:De vroege leerlingen zijn de jongsten en de late de oudsten, dus de mensen die 14 zijn, zijn vroege leerling en de mensen die 16 zijn, zijn late leerling
Oh, maar dat is gewoon niet logisch