Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij konden uit Parijs, Londen, Barcelona, Berlijn, St. Petersburg en de Ardennen kiezen.
Flowq schreef:Goed gedaan hoor!
Gaan jullie met havo5 nog op buitenland reis?
), In de tweede Warwick of Kent (engeland), in de derde Berlijn en in de vierde Dublin. Dat waren de officiele TTO reizen, en dit jaar gaan we naar Parijs, maar dat is echt heel zwaar ('S ochtends om 6 uur op school zijn, met de bus naar Parijs, hele dag daar, om 00:00 nog een nachtelijke rondrit en dan met de nachttrein terug... En om 8 uur weer thuis.) Heb er wel echt zin in 
Rachelle_K schreef:Wij hebben dit jaar buitenlandse reizen, naar londen, berlijn of parijs. Als je kunst en/of cultuur hebt dan mag je ook naar barcelona. Ik zit nog te twijfelen tussen londen en parijs, lijken me allebei wel leuk maar waarschijnlijk naar parijs. Jammer dat ik alleen met meisjes op de hotelkamer mag, anders kon ik samen met mn vriend haha
ramboe schreef:Parijs wordt wel zwaar overschat het os niet super bijzonder ik zou als ik jou was Londen kiezen!
Rachelle_K schreef:@ Boself: True, maar wij hebben wel een serieuze relatie dus is het wel stom dat het dan niet mag. Ik snap het wel, maar het is wel jammer natuurlijk, al helemaal omdat dit jaar bijna niemand ken en iedereen al groepjes heeft gevormd in voorgaande jaren..
Een klasgenoot wilde Social Media maar bij haar in deklas was dat al genomen dus even kijken of dat nog niet bezet is, anders pak ik dat