Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Pjer, wat voor iets zoek je?
max66 schreef:stef schreef:Met kritisch zijn is toch ook niks mis? Ik probeer eerst een passende baan te vinden, mocht dat niet lukken kan ik altijd nog achter de lopende band gaan staan
Mijn dochter doet dat dus andersom. Zoekt eerst gewoon "werk" en gaat van daar uit zoeken naar een passende baan....
max66 schreef:je moet zelf ook niet teveel eisen stellen denk ik, gewoon pakken wat je pakken kunt, ook al betaald het niet best of is de reisafstand te groot of zijn de uren te weinig of ...
Als je er maar weer eenmaal in zit dan kun je van dat werk uit wel weer rustig verder kijken!
Eerst zocht mijn dochter ook alleen maar in haar vakgebied maar dat schoot idd niet op, er werden nergens mensen gevraagd. Toen is ze dus echt op alles gaan solliciteren en heeft veel open sollicitaties gedaan en dit werkte!
Pascal schreef:Meiden even gauw een update via de telefoon.
Vanmorgen om 10 uur het gesprek gehad, verliep soepel en had er een goed gevoel bij.
Aangegeven van de begrafenis, en ze begrepen de situatie.
Gelijk doorgegaan naar de begrafenis, en nog voordat de dienst afgelopen was hadden ze al gebeld.
Hele mooie dienst.. Maar heel erg verdrietig.
In de auto gelijk terug gebeld, euh ik was het geworden...! Jeej dan moet je dus vrolijk zijn na zo'n verdrietig iets.
Mocht gelijk langs komen om de arbeidsvoorwaarden te bespreken.
Rol dus gelijk door van mijn vorige werkgever naar de nieuwe.
Meiden bedankt voor jullie steun!
En succes met zoeken en het vinden van een leuke baan!
max66 schreef:Ik ben dus van mening dat als je op alles wat voorbij komt solliciteert, je ook zo aan het werk kunt!