Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zondag lekker naar Horse event. Ideaal al zeg ik ''t zelf:D
Het is ook al bijna afgelopen maar goed
Echt 80% is jongen. Ik vind het prima, die kunnen tenminste tegen mijn humor
Wij hadden alleen introdag en niks van je opleiding. Dus een meisje ken ik van math college, die doet wel dezelfde opleiding, en een ander meisje reist dezelfde route als ik doe, kwam ik bij de bus tegen, die doet een andere opleiding..

Van m'n ouders mag ik na het eerste blok een studie kiezen (Italiaans of Engels) en daarnaast Grieks en Latijn weer oppakken, dus dat maakt het wel iets draaglijker gelukkig. Waarschijnlijk hak ik pas na m'n minivakantie begin november echt definitief knopen door, in verband met een bezoek aan de universiteit waar ik m'n Master wil gaan doen.
heb er enorm zin in 
suus_pepper schreef:Ik hoop dat één van de twee gewoon onwijs tegenvalt, zodat de keuze wat makkelijker is.Welkom Lavien!
Dat zijn lastige keuzes summerly.. ik denk dat ik na het eerste jaar ook iets anders ga doen, wat gelukkig kan zonder vertraging.
Ik ben nog nooit zo lang naar school geweest dus ik heb geen idee of ik het vol houd. Het zijn gelukkig wel de enige lange dagen
Of ik verplaats wat vakken van Engels naar het tweede jaar, voor het geval ik Grieks weer niet haal en GLTC gewoon maar helemaal laat varen. In elk geval vraag ik even na of ik een Master Applied Linguistics of Forensic Linguistics kan doen met Italiaans, want dat bachelorprogramma spreekt me veel meer aan.