Op die van mij heeft ook nog nooit iemand anders gezeten, en dat wil ik eigenlijk ook graag zou houden haha nee maar is toch logisch? ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor..
Jaa ik vind het vrij normaal! Ik wil het gewoon graag een keer geprobeerd hebben anders ga ik me daar zorgen over maken als er een mede leerling op moet, hoe hij zich gaat gedragen. Vooral omdat hij gewoon zo gevoelig is en als iemand te hard is raakt hij denk volledig in paniek en kan ik ook weer over nieuw beginnen en dat vind ik echt zonde
Ja Deurne is best een leuk dorpje, al stelt t niet heel veel voor. Je hebt er een Jumbo en een winkelstraatje. Maar op 20min treinen zit je in Eindhoven en op 5 minuten treinen bij de Mac, haha. Vooral dat laatste is erg populair op school.
Eten is echt vies!! Blehhh hoewel ik sowieso een slechte eter ben. Gelukkig is er een supermarkt! Opzich met vegetariers houden ze wel goed rekening. Met allergieen minder. Meisje uit mijn klas is allergisch voor champignons en overal zitten champignons doorheen. Beetje jammer is dat.