Citaat:
Capoeira is een gevechtsdans uit Brazilië: een dans, een (schijn)gevecht, kunst, een spel, acrobatiek, muziek, zang, ritmisch handgeklap en live slagwerk. Capoeira is heel inspannend, je kunt er al je energie in kwijt en je ontwikkelt je kracht. Oorspronkelijk is Capoeira een culturele uiting, geboren uit de strijd voor bevrijding van de zwarte slaven in Brazilië, ongeveer drie eeuwen geleden. Tegenwoordig is Capoeira in Brazilië, na voetbal, de tweede sport.

Haha ja dat is handig
Ik ken alleen geen voetballiefhebbers.. Of nou ja weinig. Mijn vader had er echt een gigantische afkeer van, gelijk vloeken en zappen als er voetbal ter sprake kwam op tv
aansteller.
Meh ik begin rugpijn te krijgen. Een rare zeurende pijn tussen mijn schouders.. Heb ik wel vaker gehad, en het gaat vaak maar moeilijk weg.. Straks maar eens lekker op bed gaan liggen 
Ik heb nu een weekrooster gemaakt voor mezelf, als ik me daaraan hou ga ik perfect bij blijven met de studie
Ben er zelfs in geslaagd om een bezemdagje in te plannen, voor als ik toch achter raak, dat ik het dan bij kan werken.
Op woensdag zit ik gewoon op de TU van 8:45 tot 19:45!!
Ben blij dat ik niet meer in Rotterdam woon, nu kan ik in de pauze tenminste nog even naar huis enzo..
Zo nu maar even de ratjes voeren, kopje thee maken en op bed met mijn boek
Op tijd naar bed gaan gaat steeds beter
Welterusten meiden!