Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie_v

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 16:58

Helaas ben ik ziek geworden,
Tegen de verwarming aangeplakt al rillend naar 3fm aan 't kijken....

Moet nu gaan eten koken (huisgenootje is deze week lekker in Zeeland), denk dat het macaroni word... Of brood.

Wat eten jullie vanavond?

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:03

beterschap dan!
voor mij wordt het appie-magnetron voer, die ene pasta met zalm en spinazie,
ik heb geen zin in koken vanavond :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:03

ik ga lekker kipsate met bami en roerbakgroentes doen. Harstikke lekker en heel simpel. Zo'n boemboe potje sate van ah merk. dan kipblokjes (ik heb de satekipblokjes) en dan zakje wokgroenten. bami koken en gooi het uiteindelijk allemaal bij elkaar (bami op 't laatst) harstikke lekker, kan ook met rijst. jumjum

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:05

in de link staat een foto van een paardenbeen dat ontleed is. Interessant maar niet iedereen kan er tegen let dus even op voor je het aanklikt
http://img28.imageshack.us/img28/3028/dsc00627wi.jpg
voor de mensen die er tegen kunnen, Op deze foto zie je de diepe buiger ( de dikke ronde) en de oppervlakkige buiger (plat en breder). Ik zal de namen wel niet helemaal goed hebben maar wij krijgen les in het engels dus weet het niet zo goed in nl.

geen idee wat ik eet vanavond, nadeel van thuis wonen
Laatst bijgewerkt door Naskapower op 20-12-11 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:06

Naskapower schreef:
Hoihoi,

Ik studeer equine, leisure and sports, het is een major van de opleiding dier en veehouderij. . Is eigenlijk gewoon een hbo paardenopleiding.
We krijgen O.a. Marketing, research, ( hoe bedrijven werken enzo) als lessen over paarden ( evolutie, gezondheid, hoe ze bewegen, training, voeding, genetica). Deze periode hebben we paardgerelatwerde lessen.

Ja ik ben nog steeds op zoek naar een kamer. Ik kom langzaam hoger bij Idealis ( sta nu ongeveer 15 a 20e). Dus ik ben zeker geintereseerd.

Ik zal het haar eens vragen, zie haar nu komend weekend toch met de kerst. Misschien ken je dr wel Elske van Dort? En ik heb even op haar FB gespiekt, ze woont/studeert indd in wageningen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:08

iewww... ik had niet helemaal door wat ik voor foto zou krijgen... gatsie darrie heb 't snel weggeklikt...

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:08

zal het er even wat duidelijker bijzetten (sorry)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:09

trouwens, dat niet weten wat je eet... mwah nadeel van thuiswonen, je hoeft er ook niet zelf over na te denken! of te koken :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:32

Ik heb mijn eten net op. Het waren gebakken rosevalaardappels met een 'dressing' van rozemarijn/tijm/knoflook/paprikapoeder/olijfolie, falafelballetjes, boontjes met kerriesaus en een salade met tomaat en ei.. Ik zit vol :P
At zo vroeg omdat ik vanavond hardlopen heb, maar het is echt beestenweer hier, dus denk dat ik thuis blijven. Regen, wind, kou...nee ergens ligt de grens

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:46

Bij mij wordt het een verrassing.
Mijn vriendinnen hebben een recept uitgekozen, maar ik weet nog niet wat het gaat worden :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:53

haha jeutje, ik ging net KPN bellen omdat 101 tv bij mij niet opende en je daar 3fm kun kijken..

ja sorry mevrouw daar doen wij niet aan mee..

*intussen heb ik het zelf op tv uitgevogeld en zit het op een hele andere zender := * Dus ik kijk nu via de tv 3fm, maar dat kon niet bij KPN terwijl ze daar deze maand 101tv toch echt als zender van de maand hebben gezet *die kun je dan een maand gratis kijken* omdat 3fm daarop te volgen is :+

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:56

Ik heb nog steeds alleen maar Ned 1,2 en 3.
Stomme KPN..

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 18:18

Barbientje, als het goed is (je hebt digitenne neem ik aan?) op zender nummer 29 heb je altijd zo'n 'tijdelijke zender' afgelopen maand was dat tv drente oid. nu is het 101tv :)

Dankjewel voor de beterschapswensen!

maartje klinkt lekker!!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:25

Ja bij ons zit ie op 20 := Maar daar kwam ik dus achter toen ik die man aan de telefoon had en hij maar beweren dat KPN niet meedeed :=

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 18:38

ohh :+ bij ons op 29 :P
Dat slaat nergens op.... zeg maar dat ze het in Lunteren wel kunnen ontvangen :+ (kijk nu al een hele dag.. en ik weet heel zeker dat ik KPN heb :D )

Wat is er dan bij jou op zender van de maand?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:40

101 :j

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 18:44

En als je je ontvanger verhuist van links naar recht etc.?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:45

haha ja ik heb hem nu ook wel :j Maar die man bij kpn bleef beweren dat ik het niet kon kijken := terwijl ik het aan had staan :+ Heb hem zitten vertellen wat er gebeurde :=

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:48

ik heb géén ned 1,2,3.... maar ik heb wel animal planet, national geographic, eurosports (ofzoiets? zo'n sportzender iig) discovery, veronica/disney XD, rtl 8 en dat is 't .... heel raar... dus ik heb geen net 5, rtl 4, 5, 7 etc. en dus geen ned 1,2,3... en ik snap niet hoe dat komt want al m'n andere huisgenoten hebben 't wel (gaat gewoon via zo'n plugje van de muur en iedereen zou 't zelfde moeten hebben) iemand ideeën?....

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:03

Bij mij is het ook zo dat de rest van mijn huisgenoten de zenders wel hebben..
Staat er bij jou ook gecodeerd programma?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:53

bij mij?.... nee. gewoon sneeuw. Een medehuisgenoot zei dat ik 't moest instellen.... maar na een diepe studie van de afstandsbediening en 't drukken op tal van knopjes... heeft dat tot dusver nog weinig vruchten afgeworpen.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:54

Ik kan geen nederland 3vinden op mijn TV gelukkig heb ik de rest wel. Zou niet kunnen leven zonder die zenders, hopelijk word het snel gemaakt!

Manon, ik heb PGO al een keer gemist, dus opzich zou het wel nog kunnen, maar dat maakt wel een slechte indruk (laat ik nou net in het PGO groepje zitten met de mensen waar ik nu dus problemen mee hebt :=)

Nou, ik ben dus naar de docent gegaan en die zij dat ik het er nog maar eens goed over moet hebben met mijn groepje. Toen eindelijk 1 groeps lid gevonden, en die had duidelijk geen zin om te praten, ik moest maar in de mail kijken die zij heeft verstuurd :=. Daarna in de les hoorde ik nog wel dat mijn groepje het erover had. Toen weer naar de docenten gegaan, dat mijn groepje zo kinderachtig is om mij te negeren. En toen vertelde de docent dat hij net een verslag ingeleverd had gekregn waar wel mijn naam op stond :? :? ( mijn gropje is zooooooooo goed met comuniceren :=) Docent was boos op mijn groepje dat ze mijn naam erop hadden gezet, zonder dat ik maar iets gedaan hebt voor dit verslag. :P. Nu gaat de docent die het verslag nakijkt mij nog mailen over hoe en wat enzo.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:34

Jeses wat praten jullie veel haha. Ben vandaag welgeteld 20 minuutjes thuis geweest :')
Heb frietje gehaald :=
vond van mezelf dat dat wel mocht, moest paardrijden en had geen tijd om te koken xD
Ben nogsteeds op stal aant wachten op de bus.
Vanaaf lees k wel alles terug! :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:36

Nou in het mailtje stond dat ze van de week ookal eraan hebben gewerkt, en dat ik ook meer iniciatief mag tonen (helemaal waar natuurlijk) en omdat ze geen boze gezichten willen toch maar mijn naam erop hebben gezet.

Natuurlijk had ik meer iniciatief moeten tonen, maar hun communicatie slaat ook nergens op. Hoe moeilijk is het om in de les even naar mij toe te komen, vragen of ik de SMS wel heb ontvangen :?

Ohja ik denk dat ik mij rijles maar af ga zeggen. Doei doei geld. Hopelijk is de PGO bijeenkomst op school het geld waard.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:02

Hopenlijk is het het geld waard! Wat een gezeur met groepjes en communicatie! Helaas ken ik het!

Lekker thuis frozen planet aan het kijken!

Tv op mijn kamer heb ik niet, beneden had ik zwart beeld dus moet ik nog eens een keer aan huisgenoten vragen maar die heb ik gisterenavond niet meer gezien. Anders de huisbaas maar een keer bellen. Alweer!