Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naskapower schreef:Hoihoi,
Ik studeer equine, leisure and sports, het is een major van de opleiding dier en veehouderij. . Is eigenlijk gewoon een hbo paardenopleiding.
We krijgen O.a. Marketing, research, ( hoe bedrijven werken enzo) als lessen over paarden ( evolutie, gezondheid, hoe ze bewegen, training, voeding, genetica). Deze periode hebben we paardgerelatwerde lessen.
Ja ik ben nog steeds op zoek naar een kamer. Ik kom langzaam hoger bij Idealis ( sta nu ongeveer 15 a 20e). Dus ik ben zeker geintereseerd.

* Dus ik kijk nu via de tv 3fm, maar dat kon niet bij KPN terwijl ze daar deze maand 101tv toch echt als zender van de maand hebben gezet *die kun je dan een maand gratis kijken* omdat 3fm daarop te volgen is

Maar daar kwam ik dus achter toen ik die man aan de telefoon had en hij maar beweren dat KPN niet meedeed
bij ons op 29 
(kijk nu al een hele dag.. en ik weet heel zeker dat ik KPN heb
)
Maar die man bij kpn bleef beweren dat ik het niet kon kijken
terwijl ik het aan had staan
Heb hem zitten vertellen wat er gebeurde

)
. Daarna in de les hoorde ik nog wel dat mijn groepje het erover had. Toen weer naar de docenten gegaan, dat mijn groepje zo kinderachtig is om mij te negeren. En toen vertelde de docent dat hij net een verslag ingeleverd had gekregn waar wel mijn naam op stond
( mijn gropje is zooooooooo goed met comuniceren
) Docent was boos op mijn groepje dat ze mijn naam erop hadden gezet, zonder dat ik maar iets gedaan hebt voor dit verslag.
. Nu gaat de docent die het verslag nakijkt mij nog mailen over hoe en wat enzo.