Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissa256 schreef:nou zelfs voor vakkenvuller wordt ik niet aangenomen. ik wordt er helemaal gestoord van !! zal ik ooit wel een baan krijgen?!
Gerda20 schreef:Welkom bij de club!!
Ik word er ook helemaal gestoord van!!
Ik solliciteer overal op. Ben niet kieskeurig, maar inderdaad zelf vakkenvuller word het niet!
Anders zou ik zeggen pffff ik geef het op!
Maar heb toch echt liever centjes op mijn bankrekeing.
Ik probeer door! Hahaha
melissa256 schreef:ik heb gisteren een tip gehad om even naar een schoonmaakbedrijf te bellen, het meisje waar ik de tip van kreeg heeft ook geen rijbewijs en "opleidingen" voor het schoonmaken en is ook aangenomen dus ik ga morgen even bellen
Gerda20 schreef:melissa256 schreef:ik heb gisteren een tip gehad om even naar een schoonmaakbedrijf te bellen, het meisje waar ik de tip van kreeg heeft ook geen rijbewijs en "opleidingen" voor het schoonmaken en is ook aangenomen dus ik ga morgen even bellen
Dit heb ik ook al 88 duizend keer gedaan haha.
Maar idd je zult maar ff geluk hebben!
Ik heb al mijn brieven weer aangepast en ga zo even weer druk aan het versturen.
Jaja ik heb inmiddels al voor elke baan (rubriek) een brief klaar staan. Zodat ik maar een paar kleine aanpassingen hoef te doen haha
melissa256 schreef:annastasia schreef:'Welk uitzendbureau sta je ingeschreven?
Wat is je opleidingsniveau, welke richting en wat is je werkervaring.
Welke vacatures reageer je op?
uhm even denken: randstad, Olympia, weflex, Manpower en nog 1 maar daar weet ik de naam even niet meer van. Ik heb paardenhouderij niveau 2 en dat is ook een beetje waar ik naar zoek en anders schoonmaak werk. Ik heb bij mijn opleiding stage gelopen. zo'n 5 jaar. Ik reageer op schoonmaak werk of werk waar je geen ervaring voor hoeft te hebben.