Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeSa schreef:Weten jullie hier toevallig hoe het zit wanneer je ww afloopt? Heb je nog recht op iets anders? Mijn zus krijgt 2,5 maand ww en volgende maand is de laatste keer, ben bang dat ik daarna degene die ben overal voor opdraait.. en dat gaat niet lukken. (we wonen trouwens met zijn 2en)
Dressuurgek schreef:RM94 schreef:zucht had vanmorgen eigenlijk een soll gesprek gepland staan maar word verzet omdat er een spoedvergadering was
Lekker, helemaal voorbereid natuurlijk, kan je t volgende week weer een keer in de hoofd stampen...
svdijk schreef:Ik kom hier ook even binnen vallen.
Kort verhaaltje:
- ruim 1,5 jaar gewerkt op een dressuurstal
- enkele maanden bij een welkoop-winkel
- 2 jaar geleden kind gekregen
- afgelopen jaar school afgemaakt, moet in september herkansen
- nu uitkering, maar ben het beu
Nu heb ik een leuke vacature gezien in een ruitersportwinkel, voor 35 uur wat voor mij mooi is ivm kind.
Maar hoe maak je een leuke, goede vacature?
En heeft iemand een idee wat het gemiddelde salaris is?
DeSa schreef:Weten jullie hier toevallig hoe het zit wanneer je ww afloopt? Heb je nog recht op iets anders? Mijn zus krijgt 2,5 maand ww en volgende maand is de laatste keer, ben bang dat ik daarna degene die ben overal voor opdraait.. en dat gaat niet lukken. (we wonen trouwens met zijn 2en)
patpen schreef:Vervelen, wat is dat
Ik zit sinds eind november/begin december 2009 (!) thuis en me nog geen dag verveeld. Misschien heb ik te veel hobby's om mij te vervelen? Oké, met kerst 2009 lag ik in het ziekenhuis voor een spoed OK, 1/2 helft 2010 detacheringstraject gevolgd, juli 2010 kreeg mijn man een ernstig ongeluk wat mij ook bezig heeft gehouden, mijn vader lag kerst 2010 in het ziekenhuis, de nutteloze bezoekjes aan het UWV, 3 huisdieren verloren in 1/2 jaar tijd, pup in huis, nest moederloze kittens groot gebracht. Kan vast nog wel meer dingen bedenken.
Ik probeer een vast ritme aan te houden met naar bed gaan en opstaan. Toen ik nog werkte, ging ik doorgaans op een vaste tijd naar bed (mijn man werkt zeer onregelmatig). Ik ben een echt avondmens dus nu hij late dienst heeft, blijf ik meestal op. Normaal gesproken ben ik rond 9 uur gedoucht en aangekleed beneden, tv staat wel de hele dag aan (meer voor de afleiding dan dat ik echt de hele dag zit te kijken). Op het moment zit ik veel achter de computer de bekende sites af te struinen, ben bezig met mijn nieuwe herfst/winter collectie, heb wat brei- en borduurwerkjes liggen, een paar quilts waar ik aan werk. Wandelingen maken met de hond. Huis en tuin een beetje op orde houden. Sinds 1 week een nieuwe kat in huis dus die moet ook wennen.
Nee, ik kan niet zeggen dat ik mij verveel. Wat heb je voor hobby's Babsiej (buiten de paarden)?
Edit: Op dit moment wel heel erg![]()
![]()
voor gesprek morgen. Net mijn kleren vast klaar gelegd...... Waarom ben ik nou net gestopt met roken????????