Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Je beschrijving komt wel overeen met wat er steeds gebeurt. Op het moment dat ik ontspanknop indruk, flits ie, vervolgens wordt alles zwart. Richt ik het snel daarna op iets anders, drukt ie wel goed af en krijg ik de gemaakte foto op het display te zien. Maar omdat het dus zwart wordt, kan ik niet meer zien waar ik op richt en mislukt de foto dus. Heel irritant!
Georgette schreef:11AFotograaf schreef:Misschien dat je in je gebruiksaanwijzing iets kan terugvinden van spiegel omhoog of mirror up en kun je het aanpassen. Dat is ook de reden waarom dat je dan niets meer door je zoeker ziet.
In welk hoofdstuk zou dat kunnen staan?
holly schreef:Zoals jij het omschrijft (ik zie niks, even later weer wel) klinkt het mij als een enorm trage sluiterstijd.
Als je je camera op TV zet en je draait aan het wiel, dan veranderd er steeds een cijfer. Dat is je sluiterstijd. Zodra er " bij dat cijfer in beeld komt, is het veeeeel te laag.
Als je nu terug gaat naar hoe je je camera had staan bij het maken van de sieraden foto's. Kun je dan eens aangeven wat voor cijfers dit hierbij aangaf?
Hilda79 schreef:Ik denk dat de camera stuk is.
Georgette schreef:Even een kort berichtje hoor, via m'n telefoon. Als de camera stuk zou zijn, dan zou ie het toch ook niet op de automatische standen moeten doen?